معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از صدور موافقت اصولی برای ۲۰ اقامتگاه بوم گردی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر محمودی، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر برای ۲۰ اقامتگاه بوم گردی در استان موافقت اصولی صادر شده است و ۱۲ طرح نیز در دست بررسی است.

او تصریح کرد: ضوابط بهره برداری، ارزیابی و درجه بندی اقامتگاه‌های بوم گردی استان اردبیل در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: پیرو ضوابط ابلاغی از سوی وزارت میراث فرهنگی، متقاضیان می‌توانند طرح‌های خود را بر اساس ضوابط در داخل محدوه مصوب روستا‌ها اجرا کنند.

محمودی با تاکید به حمایت از راه اندازی اقامتگاه‌های بوم گردی اضافه کرد: راه اندازی اقامتگاه هم در صورت تبدیل واحد اقامتی به بوم گردی و هم در صورت احداث اقامتگاه جدید مورد حمایت است.

او با اشاره به استقبال گردشگران از اقامتگاه‌های بوم گردی افزود: روند راه اندازی اقامتگاه‌ها در سال‌های اخیر تسریع شد و با ضوابط جدید ابلاغی بسیاری از مشکلات قبلی نیز حل و فصل خواهد شد.

انتهای پیام/ح

حمایت از راه اندازی اقامتگاه‌های بوم گردی در اردبیل

برچسب ها: بوم گردی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.