رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: با هدف توسعه فعالیت‌های درمانی، جهاد دانشگاهی اردبیل برای راه اندازی «مجتمع سلامت» از عزم جدی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل امروز در دیدار با شهردار اردبیل گفت: راه اندازی مجتمع بزرگ سلامت توسط جهاد دانشگاهی اردبیل در دستور کار قرار گرفته تا با راه اندازی این بخش توسعه فعالیت‌های خدماتی و درمانی را شاهد شویم.

او افزود: تسریع در اجرای این پروژه می‌تواند در توسعه توریسم سلامت استان نیز مفید واقع شود تا از اتباع کشورهای همسایه از جمله جمهوری آذربایجان نیز برای بهره مندی از خدمات درمانی خاص ارائه شده در این مرکز مراجعه کنندگانی داشته باشیم.

اوچی اردبیلی ادامه داد: بنا به آخرین آمار احصا شده بیش از ۳۰ درصد مسافرت‌های خارجی انجام یافته از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار به استان اردبیل برای بهره مندی از درمان و خدمات پزشکی بوده تا احداث مجتمع سلامت به عنوان نقطه عطفی در افزایش سفرهای خارجی به استان و ارزآوری محسوب شود.

به گفته وی با تلاش جهاد دانشگاهی استان اردبیل بومی سازی درمان ناباروری و ورود به حوزه سلول‌های درمانی در استان انجام یافته و این روند با راه اندازی مجتمع سلامت با سرعت و انسجام بیشتری ادامه خواهد یافت.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با تأکید بر افزایش همکاری و مشارکت دیگر نهادها در راه اندازی مجتمع سلامت، ادامه داد: یکی دیگر از گام‌های جدی جهاد دانشگاهی در اردبیل راه اندازی مرکز درمان ناباروری بوده که منجر به افزایش توریسم سلامت در استان اردبیل نیز شده است.

انتهای پیام/ع

ضرورت توسعه توریسم سلامت در استان اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.