رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه از دستگیری ۲ شرور که با ایجاد شرارت و عربده کشی، خودروی شهروندان را تخریب کرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احمد گودرزی رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه بیان داشت: ساعت ۲ بامداد روز گذشته (یکم مهر ماه) وقوع یک فقره شرارت توسط دو نفر در محله سلیمانیه تهران که به تخریب شیشه خودروی شهروندان منجر شده بود، اعلام شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دستگیری عاملان این شرارت در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه قرار گرفت، ادامه داد: بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری سلیمانیه در محل حاضر که مشاهده کردند دو نفر در حال شرارت و عربده کشی هستند و شیشه‌های ۲ دستگاه خودروی سواری شهروندان را تخریب کرده اند.


بیشتر بخوانید: دستگیری عاملان اصلی شرارت، عربده کشی و تخریب خودرو‌ها در قم


سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه هر ۲ متهم در عملیات پلیسی دستگیر شدند، ادامه داد: راننده یک دستگاه خودروی تاکسی به ماموران مراجعه و اظهار داشت: این افراد شرور به طرف وی و دخترانش که در داخل تاکسی نشسته بودند، حمله ور و موجب رعب و وحشت آنان شده اند.

رئیس کلانتری سلیمانیه با اشاره به اینکه مالکان خودرو‌های تخریبی شناسایی و تحقیقات پلیسی از شاهدین ماجرا در محل انجام شد، تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که هر ۲ متهم تحت تعقیب پلیس امنیت عمومی تهران هستند و خودروی متهمان سابقه ثبت سرقت دارد.

وی در پایان ضمن اینکه متهمان به سرقت خودرو و شرارت در محله سلیمانیه اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: پس از تحقیقات پلیسی با هماهنگی مقام قضائی هر ۲ متهم در اختیار پلیس امنیت عمومی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار