ابراهیم رستمیان گفت : طرح جامع امامزاده میرجبرائیل (ع) تویه دروار دامغان سال ۹۶ تهیه و به تصویب رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ابراهیم رستمیان معاون بهره‌وری اوقاف استان سمنان ضمن بیان اینکه عملیات عمرانی امامزاده میر جبرائیل (ع) تویه دروار دامغان آغاز می‌شود،گفت: طرح جامع امامزاده میر جبرائیل (ع) تویه دروار در سال ۹۶ تهیه و به تصویب رسیده است.

او بابیان اینکه طرح توسعه این امامزاده از درخواست‌های مردم منطقه بوده است، افزود: با توجه به تصویب طرح جامع این امامزاده پیش‌بینی می‌شود که عملیات عمرانی در فاز یک و دو شامل احداث ابنیه در دستور کار قرار گیرد.

معاون بهره‌وری اوقاف استان سمنان بابیان اینکه طرح‌های عملیاتی طرح توسعه امامزاده به مشاور مربوط ارجاع شده است، ابراز داشت: اعتبار موردنیاز جهت احداث عملیات عمرانی فاز‌های یک و دو حدود ۵۰ میلیارد پیش‌بینی می‌شود که بخش عمده آن توسط خیرین تأمین خواهد شد.

رستمیان بابیان اینکه شبستان، تربت‌خانه، گلزار شهدا، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، سالن چندمنظوره در طرح توسعه امامزاده پیش‌بینی‌شده است، تصریح کرد: سرویس بهداشتی و گلزار شهدای این امامزاده احداث و در فاز دو قرار است شبستان، تربت‌خانه و سالن چندمنظوره ساخته شود.

او افزود: به لحاظ قرار گرفتن این امامزاده در منطقه خوش آب‌وهوا و کوهستانی وجود ظرفیت بالای گردشگری مذهبی، استقبال خوبی از طرف زائران و گردشگران از دامغان و حتی خارج از شهرستان می‌شود و این مهم می‌طلبد تا طرح توسعه آن در اسرع وقت انجام و نهایی شود.

انتهای پیام/ح

اعتبار ۵۰ میلیاردی جهت احداث عملیات عمرانی فاز‌های یک و دو

برچسب ها: بافت فرسوده ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.