سرمربی جوان تیم ملی فوتبال امید ایران در این تیم ماندنی شد تا ملی پوشان کشورمان آماده حضور در رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ شوند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست سنگین تیم ملی فوتبال امید ایران در بازی دوستانه مقابل  ازبکستان، اختلاف‌هایی بین کادرفنی یوز‌های جوان (لقب تیم ملی فوتبال امید) و مسئولان فدراسیون فوتبال بوجود آمد و مجیدی از برخی مسئولان فدراسیون فوتبال ناراحت بود تا جایی که خود او بیان کرد که در اردوی جدید، اسامی بازیکنان را خودش انتخاب خواهد کرد.

مجیدی برای شناسایی بازیکنان در هر هفته لیگ برتر به ورزشگاه‌ها می‌رفت تا بازی‌های لیگ را تماشا کند و همچنین در حالی که گفته می‌شد او از تیم امید جدا شده، اما این خبر تکذیب شد و فرهاد مجیدی همچنان سرمربی تیم ملی امید است.


بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال امید به دنبال حریفان تدارکاتی


قرار است اردوی جدید این تیم  از ۱۳ مهرماه آغاز شود و شاگردان مجیدی در طول این اردو به مصاف یک تیم خارجی خواهند رفت تا آماده حضور در تایلند و رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ شوند.  

مسئولان فدراسیون فوتبال در این باره  به چهار کشور سوریه - اردن - بحرین و عمان پیشنهاد دادند و منتظر جواب آن‌ها هستند. قرعه کشی مسابقات نهایی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن، چهارم مهرماه در تایلند برگزار می‌شود و تیم‌های فوق منتظر هستند تا ابتدا گروه بندی مسابقات انجام شود و سپس جواب پیشنهاد ایران را بدهند.


بیشتر بخوانید: جلسه مجیدی و استیلی با تاج فردا برگزار می‌شود


انتهای پیام/

 

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار