مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان گفت: قریب به ۶۸ درصد از مردم آبادان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند که در دو شعبه به بیمه شدگان این شهرستان خدمات و تعهدات بیمه‌ای ارائه می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید محمد مرعشی مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان در دیدار با امام جمعه آبادان با اعلام اینکه سازمان تأمین اجتماعی از پیشگامان عرصه ارائه خدمات از طریق فناوری‌های نوین، گسترش آن و ایجاد نهضت IT در کشور است، گفت: قریب به ۶۸ درصد از مردم آبادان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند که در دو شعبه به بیمه شدگان این شهرستان خدمات و تعهدات بیمه‌ای ارائه می‌شود.

او با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی سعی دارد تا در راستای خدمات غیرحضوری رفاه بیشتری برای مخاطبان فراهم کند، افزود: علاوه بر ارائه خدمات غیرحضوری دو دفتر کارگزاری رسمی نیز در حوزه عملکرد شعب یک و دو آبادان فعال هستند که در تسریع و تسهیل امور جاری بیمه شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان اثرگذار خواهد بود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه آبادان صداقت، متانت، پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع را از شاخصه‌های مدیران و کارکنان تأمین اجتماعی برشمرد و ضمن تقدیر از عملکرد مثبت این سازمان گفت: حق الناس بودن منابع سازمان و ترویج عدالت محوری و رعایت حقوق شهروندان از اهم موضوعاتی است که می‌بایست بیش از پیش به آن عمل شود و خوشبختانه سازمان تأمین اجتماعی با تحت پوشش داشتن بیش از نیمی از مردم این شهرستان خدمات خوب و مفیدی ارائه کرده است.

او همچنین با تقدیر از عملکرد حوزه درمان تأمین اجتماعی خواستار رسیدگی بیشتر به افراد آسیب پذیر تحت پوشش بویژه مستمری بگیران و بازنشستگان شدند.

انتهای پیام/ د

قرارگرفتن مردم تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.