وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستار هاشمی را به سمت معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات منصوب کرد.

انتصاب ستار هاشمی به سمت معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی معاون جدید فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را منصوب کرد.

متن کامل حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرح ذیل است:

« جناب آقای دکتر سید ستار هاشمی

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی، به‌موجب این حکم جنابعالی را به سمت «معاون فناوری و نوآوری» منصوب می‌نمایم.

ضروری است با عنایت به شرایط کشور در جهت تحقق برنامه‌های دولت دوازدهم - تقدیمی به مجلس شورای اسلامی -  و قانون برنامه ششم توسعه کشور و رعایت اسناد بالادستی به‌ویژه سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه کشور، اقتصاد مقاومتی و مصوبات شورای عالی فضای مجازی، علاوه بر پیشبرد امور جاری، با اتخاذ رویکرد استراتژیک و در نظر گرفتن تغییرات ساختاری، اهم انتظارات به شرح پیوست حکم را برآورده نماید.

محمدجواد آذری جهرمی»

گفتنی است، پیش‌ از این در پی استعفای نصرالله جهانگرد، معاون سابق فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، ستار هاشمی به‌عنوان سرپرست این معاونت منصوب‌ شده بود.

هاشمی متولد ۱۳۵۵ در شهر یاسوج و استادیار دانشگاه شیراز است. او از سال ۹۳ به‌عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس و از سال ۹۵ به‌عنوان معاون فناوری شرکت ارتباطات زیرساخت مشغول به فعالیت بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمدحسین موسوی نزاد
۲۱:۳۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
درخرابات مغان نورخدا می بینم.......وین عجب بین که چه نوری زکجا میبینم............‌..نیست دردایره یک نقطه خلاف ازکم وبیش........که من این مساله بی چون وچرا. میبینم............دۉستان عیب نظربازی حافظ نکنید..........که من اورا زمحبان خدا میبینم..........تفسیر سوزه اخلاص ...موفق وموید.باشید
آخرین اخبار