پس از اعلام ورشکستگی قدیمی‌ترین شرکت مسافرتی جهان، خطوط هوایی انگلیس وادار شدند برای بازگرداندن بخشی از مسافران این شرکت امروز بیش از ۷۰ برنامه پروازی را در نظر بگیرند.

بیش از ۷۰ برنامه پروازی اضافی برای بازگرداندن مسافران توماس کوک در انگلیسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، به دنبال اعلام ورشکستگی شرکت «توماس کوک» قدیمی‌ترین شرکت مسافرتی جهان، انگلیس مجبور شده است پرواز‌های متعددی را برای بازگرداندن مسافران این شرکت برنامه‌ریزی کند.

بنا بر اعلام سازمان هواپیمایی کشوری انگلیس، امروز، برای بازگرداندن ۱۶۵۰۰ مسافرِ این شرکت، بیش از ۷۰ برنامه پروازی برقرار شده است.

شرکت توماس کوک برای بیش از ۱۹ میلیون نفر از مردم جهان در سال هتل، تفرجگاه، پرواز هوایی تامین می‌کرد که در ساعات اولیه روز دوشنبه اعلام ورشکستگی کرد. این در حالی بود که حدود ۶۰۰ هزار نفر از مسافران آن در خارج از کشور به سر می‌بردند که به دنبال این قضیه دچار مشکلات عدیده‌ای شدند.

روز دوشنبه، مراکز هماهنگی حمل‌ونقل هوایی بزرگترین بازگشت به وطن در زمان صلح را شاهد بودند که مردم را به انگلیس باز می‌گرداندند.

شرکت انگلیسی توماس کوک که ۱۷۸ سال سابقه فعالیت در زمینه گردشگری دارد دو میلیارد و صد میلیون دلار بدهی بالا آورد و روز دوشنبه اعلام ورشکستگی کرد. عواملی مانند کودتای ۲۰۱۶ ترکیه که یکی از مقصد‌های اصلی گردشگران این شرکت مسافرتی بود و موج گرما در سراسر اروپا در سال گذشته در این ورشکستگی بی‌تاثیر نبودند.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار