از ابتدای امسال، سه هزار و ۴۷۰ پرونده در تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری تشکیل شد.

تشکیل سه هزار و ۳۰۷ پرونده در تعزیرات حکومتیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا عمرون مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال سه هزار و ۴۷۰ پرونده در تعزیرات حکومتی استان وارد شد که از این تعداد ۳ هزار و ۳۰۷ مورد مختومه شده است.

او افزود: از این تعداد پرونده، یکهزار و ۹۴۹ مورد در حوزه کالا و خدمات، ۵۱۷ پرونده قاچاق کالا و یکهزار و چهار مورد در حوزه بهداشت، دارو و درمان بود.

عمرون اضافه کرد: متخلفان به پرداخت بیش از ۶۸ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

او با اشاره به طرح نظارتی ویزه بازگشایی مدارس در استان ادامه داد: این طرح از تاریخ ۱۰ شهریور آغاز شد و به مدت ۳۰ روز ادامه دارد.

عمرون اظهار داشت: از ابتدای این طرح تا کنون ۱۰۸ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی لوازم تحریر، پوشاک و کیف و کفش صورت گرفت که ۴۱ پرونده با ارزش ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

او بیان کرد: از این تعداد ۱۵ پرونده مربوط به صنف لوازم‌التحریر و ۲ پرونده مربوط صنف کفش فروشی بود که ۱۲ پرونده از این تعداد مختومه گردید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: متخلفان این پرونده‌ها به پرداخت ۱۶ میلیون و ۵۴۸ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

عمرون اظهار داشت: درج نکردن قیمت و ارائه فاکتور بیشترین تخلفات این اصناف در طرح ویژه بازگشایی مدارس بوده است.

انتهای پیام/ز

انجام ۱۰۸ مورد بازرسی در طرح نظارتی بازگشایی مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار