بسته خبر ورزشی ۳ شهریور را در صفحه گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی مشاهده کنید.

قهوه چی رییس هییت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: هفته چهارم رقابت های فوتبال بزرگسالان شهرستان بیرجند جمعه پنجم مهرماه سال جاری به میزبانی چمن مصنوعی خاتم النبیا شهید سرحدی برگزار خواهد شد.

او افزود: در این دوره از مسابقات تیم های پیشگامان و سرخ پوشان از ساعت ۱۳ و تیم های ایران جوان و شاهین فراز از ساعت ۱۵ رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت .

پایان رقابت های بدمینتون شهرستان طبس گرامیداشت هفته دفاع مقدس

قدیمی رییس ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: رقابت های بدمینتون شهرستان طبس گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رده سنی بزرگسالان در بخش دوبل با حضور ۶ تیم آغاز شده بود، و با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

او افزود: در پایان این دوره از مسابقات که به مدت ۳ روز به میزبانی سالن کوثر برگزار شد، حسین رحمانی پور و جلال صمدی عنوان تیم اول، سید محمد علی حقانی و محمد باقر جنتیان عنوان تیم دوم و حمیدرضا کوهستانی و محسن کوهستانی سکوی سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

اعزام تیم دوچرخه سواری خراسان جنوبی به رقابت های کشوری

علوی رییس هیئت دوچرخه سواری خراسان جنوبی علوی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: تیم دوچرخه سواری تریال استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد.

او افزود: علی اختر، رضا بیدختی، ایمان کمالی راد و علی احترامی به سرپرستی سلیمان صادقی به این دوره از مسابقات که از چهارم مهرماه سال لغایت پنجم مهرماه سال به میزبانی استان تهران برگزار می گردد اعزام شد.

رییس هیئت دوچرخه سواری خراسان گفت: دوچرخه سواران این رشته در دو سایز ۲۰ و ۲۶ در رده سنی جوانان و بزرگسالان با رقبای خود به رقابت خواهند پرداخت.

تیم استان در مسابقات قهرمانی سال گذشته توانست سکوی قهرمانی تیمی، مقام اول جوانان و مقام سوم بزرگسالان را کسب کردند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار