مدیر شبکه وهابی کلمه: از عربستان سعودی بد نگویید پشیمان می‌شوید! + فیلم

مدیر شبکه وهابی کلمه در برنامه‌ای صحبت‌های مضحکی درباره عربستان انجام داد.

مدیر شبکه وهابی کلمه: از عربستان سعودی بد نگویید پشیمان می‌شوید! + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه وهابی کلمه یکی از شبکه‌هایی است که با پول عربستان سعودی و برای ترویج وهابی‌گری از لندن پخش می‌شود.

مدیر این شبکه به تازگی توصیه‌ مضحکی به بینندگان کرده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید. 

 

 

 


بیشتر بخوانید: حمایت بی شرمانه شبکه وهابی کلمه از رژیم صهیونیستی + فیلم


 

 

انتهای پیام/

توصیه مضحک مدیر شبکه وهابی به مردم + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
خودت لندن چیکار میکنی چرا اونجایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
لطفا خفه شید وهابی مزدور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
تنها قشری که پشیمان میشن همین خود وهابی ها هستن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۰۳ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
انشاالله
مدیریت مراسم حج وحرمین شریفین به دست با کفایت
شیعیان خواهد افتاد
این مردک فهمیده قدرت شیعه برحق علی چقدر است
Iran (Islamic Republic of)
جزیره بوموسی
۱۶:۲۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
خاک بر سر شما که دین را به مردم وارونه جلوه دادید ومردم عوام را گول زدید ولی نمی توانید ایرانی جماعت را گول بزنید لعنت بر وهابیت خبیث ولعنت بر پیروان وهابیت وسرنگون باد عامل وهابیت سعودی بی دین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۱۹ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
انشالله نابودی ال سعود کافر کودک کش
وجانم فدای رهبرم امام خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۲۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و اللصدیقین : درود و خداقوت به دلاور مردان مرد انصار الله امت حزب الله یمن مظلوم مستضعف باد و ننگ و رسوایی و خاری و خفت و نکبت و مرگهای وحشتناک و جهنم دردناک و سوزان بر آل سعودی سقوطی خائنین به دین شریف و مقدس و مظلوم اسلام و مسلمین باد شما وهابیت سلفی سعودی سقوطی یک مشت اراذل و اوباش خلافکار بی تمدن و بی اصل و ریشه هستتید یک مشت قاتلین مظلوم کشان کودک کشان یمنی مسلمان هستید شما وهابیت سلفی سعودی سقوطی یک مشت جانیان جنایتکاران سفاکان شکنجه گران دزدان بیت المال مسلمین عربستان حجاز هستید یک مشت مارمولک خور موزی فاسدین و فاسقین فی الارض نوکران صهیونیستها و آمریکایهای باجگیران تروریست پرور غاصبین و کافرین ملعونین هستید شما معاندین و منافقین و از دین خروج کردگان شجره ملعونه هستید شما یک مشتت ناجوانمرد مغرور از خود راضی شهوتران و قدرت طلب بی خرد و روانپریش با قلبهای مریض و کوشهای ناشنوا و چشمانی کور و مغزهایی پوک و ناعادل و ظالم و ستمگر هستید مردک نکبت یزیدی شماره معکوس فروپاشی آل سعودی سقوطی از چندی قبل شروع شده و امت واحده رسول الله حزب الله عربستان حجاز حکومت اسلامی جمهوری اسلامی عربستان حجاز متحد با سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص را مقتدرانه و قدرتمندانه پایه ریزی و بنا خواهند کرد و در تمدن نوین اتحادیه یکپارچه و هماهنگ و باشکوه و با عظمت و عدالتگستر و خردمندانه و بصیرانه و مقتدرانه و قدرتمندانه عادلانه جهان اسلام ناب محمدی ص شما سعودیهای سقوطی خائنین و جیره خوارانان و همپیمانانتان هیچگونه جایگاهی نداریت جز زباله دان تاریخ والسلام و صلوات التماس دعا .
اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ .
لبیک یا رسول الله ص .
انشاءالله اربعین پر شور و شعور حسینی ع امسال با شکوهتر و با عظمتتر و با کیفیتتر و با کمیتتر به کوری چشم دشمنان خبیثان بد ذاتین بد جنسان شیطان صفتها و خائنین به جهان اسلام ناب محمدی ص برگذار خواهد شد به نحو احسنت . الحسین یجمعنا . لبیک یا حسین ع .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
تزویر سکه ای دو روست .. یک روی آن نقش خدا و روی دیگر آن نقش ابلیس است .. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش !!!
Germany
مهدی
۰۹:۱۴ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
حرفاش هرچند لحظاتی خنده رو روی لبای ما نشوند ، اما پیش بینی این مردک کاملا درسته ، چون به زودی عربستان هم از چنگ وهابیت آزاد میشه