صدراعظم آلمان مدعی شد درخواست ایران برای رفع تحریم‌ها از سوی آمریکا قبل از آمدن به میز مذاکره واقع‌بینانه نیست.

مرکل: درخواست ایران برای رفع تحریم‌ها واقع‌بینانه نیست!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان بعد از دیدار با روسای جمهور ایران و آمریکا مدعی شد درخواست ایران برای رفع تحریم‌ها از سوی آمریکا قبل از آمدن به میز مذاکره واقع‌بینانه نیست.

مرکل که در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با رئیس‌جمهور کشورمان دیدار کرده، گفت: «با حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران درباره چگونگی تحقق ثبات بیشتر در خاورمیانه گفت‌وگو کردم.»

سخنگوی دولت آلمان نیز پیش از این اعلام کرده بود آنگلا مرکل، صدراعظم این کشور با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا درباره ایران و مسائل تجاری صحبت کرده است.

طرف‌های اروپایی توافق هسته‌ای با ایران (برجام)، یعنی انگلیس، فرانسه و آلمان که ادعای تلاش برای حفظ این توافق را دارند، اما در عمل دنباله‌رو سیاست‌های ضدایرانی واشنگتن هستند، شب گذشته بیانیه‌ای مشترک درباره حملات به تاسیسات نفتی آرامکوی عربستان منتشر کردند.

اروپایی‌ها در این بیانیه با تکرار ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا مدعی شدند: «واضح است که ایران مسئول حمله به تاسیسات نفتی عربستان سعودی است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
اروپاثابت کرده که باآمریکاازیک قماش است وهردودشمن ملت ایرانندمنتها سیاست بازترازآمریکارفتارمی کند واین خانم نازی هم ازسلاله جناب هیتلراست ولی بایدبفهمندکه دوران یکه تازی های آمریکا واروپاسپری شده،این قرن،قرن اسلام است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
خوش رقصی بیش از این واقعا حتی هیتلر آدمکش هم شرمنده
France
ناشناس
۰۹:۵۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
نباید انتظار بهتر از این کلام از مرکل داشت چون آلمان هم کم کم رو به نوچگی آمریکا میره
France
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
فکرکنم مرکل به آلزایمر هم دچار شده که پایبند ی به برجام نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
خانم مرکل شما حتی برای خوردن آبی که روی میزت هست باید از آمریکا اجازه بگیری. پس بی خودی ژست های سیاسی نگیریدو اظهار نظر نکنید که نظر شما فاقد هرگونه ارزش است از نظر ما ایرانی ها اروپائیها در عصر حاضر به نوچه و پادوهای آمریکا تبدیل شده اند. وهیچ قدرت واختیاری از خود ندارند .
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۵:۲۰ ۰۵ مهر ۱۳۹۸
راست ميگى دوست عزيز ؛حتى دستشويى هم بدون اجازه امريكا جرات ندارند برند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
آلمانيام هر طرف باد بياد ميرن
وقتي پيش مان همه ادعاي رفاقت ميكنن وقتي ميرن پيش اونا عليه ما حرف ميزنن
آخرین اخبار