رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا گفت فردی که اطلاعاتی درباره روابط ترامپ و اوکراین فاش کرده، می‌خواهد در این کمیته صحبت کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، آدام شیف، رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا گفت فردی که اطلاعاتی درباره روابط ترامپ و اوکراین فاش کرده است می‌خواهد در این کمیته صحبت کند.

در همین حال دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد اجازه داده است گفت‌وگوی او با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین منتشر شود.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد، گفت‌وگوی ترامپ با رئیس‌جمهور اوکراین در قلب پرونده‌ای قرار دارد که دموکرات‌ها با تکیه بر آن می‌توانند روند برکناری ترامپ را آغاز کنند.

دونالد ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت: در حال حاضر به نمایندگی از کشورمان در سازمان ملل متحد هستم، اما مجوز انتشار نسخه کامل، کاملاً از طبقه بندی خارج شده و تغییر نیافته مکالمه تلفنی خود با زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین را صادر کرده ام که فردا منتشر خواهد شد. خواهید دید که این تماسی بسیار دوستانه و کاملاً مناسب بود. بدون فشار و برخلاف بده بستان جو بایدن و پسرش، این چیزی نیست جز ادامه بزرگترین و مخرب‌ترین شکار جادوگر در تمامی دوران ها!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار