رهبر شیعیان بحرین گفت: ملت ایران امت اسلامی است که معلم دیگر امت ها است.

ایران الگویی برای دیگر ملت هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،رهبر شیعیان بحرین گفت: ملت ایران امت اسلامی است که معلم دیگر امت ها است.

شیخ عیسی قاسم رهبر انقلاب مردم بحرین در همایش بصیرتی پیروزی‌های جبهه مقاومت در بندرعباس افزود: امت اسلامی، امتی است که برای خواست خدا عمل می‌کند و برای غیر خدا تلاش نمی‌کند و تلاش‌هایش برای اقامه ایمان و عدالت است.

او گفت: شما امتی هستید که معلمی برای دیگر امت‌ها می‌باشید و افرادی هستید که علم اخروی را در پیش گرفته اید و مطمئن باشید این علم بر دیگر علم‌ها پیروز می‌شود.

شیخ عیسی قاسم افزود: شما امت اسلامی هستید که بصیرت و حکمت دارد و نسبت به ظرفیت‌های موجود تصمیم درست می‌گیرد و فقط بصیرت ندارد بلکه بصیرت‌ها دارد.

او گفت: ایمان بدون عزت ممکن نیست و ایمان همیشه همراه با عزت است و این عزت برای مسلمین است که شما در راه آن هستید.

رهبر شیعیان بحرین گفت: برای دفاع از امت اسلامی آماده باشید و با هر شرایطی چه در باران و چه در روز‌های آفتابی جهاد کنید، زیرا دین اسلام با دشمنان زیادی مواجه است و قدرت‌های طاغوتی، شهوانی و فساد از دشمنان امت اسلامی هستند.

او افزود: این امت باید هر لحظه آماده باشد و طبق آیات قرآن با جان و مالتان جهاد کنید که راه مومنان و متقیان است.

شیخ عیسی قاسم گفت: وقتی امتی، امت حق و مطیع ولایت است، امتی است که مورد رضایت باری تعالی است؛ امت اسلامی ما آموزش دهنده دیگر امت‌ها است و این مسئله موجب افتخار است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ز

سخنان رهبر شیعیان بحرین در بندرعباس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.