نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از دولت خواست تا از طلاب تربیت شده در حوزه‌های علمیه در دستگاه‌های اجرایی و به‌خصوص وزارت آموزش و پرورش استفاده کند.

دولت از طلاب تربیت‌شده در دستگاه‌های اجرایی استفاده کندبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام احمدی شاهرودی در هفتمین اجلاس این مجلس با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی شاهد تاسیس حوزه‌های علمیه و رونق گرفتن آن‌ها بوده ایم، از دولت خواست از طلاب تربیت شده در حوزه‌های علمیه در دستگاه‌های اجرایی و بخصوص وزارت آموزش و پرورش استفاده شود.

بیشتر بخوانید: دو سناریوی احتمالی غیبت صدرالساداتی در اجلاسیه خبرگان رهبری 

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود از رییس قوه قضاییه خواست با نظارت دقیق بر روند دادگاه‌هایی که با عنوان دادگاه مفسدان اقتصادی برگزار می‌شود، اتقان احکام این دادگاه را تضمین کند تا حقی از کسی ضایع نشود.

شاهرودی همچنین از رئیس مجلس شورای اسلامی خواست مانع دخالت نمایندگان این مجلس در کار مدیران اجرایی شود تا استقلال قوا حفظ شود.

او همچنین از شورای نگهبان خواست در بررسی صلاحیت نمایندگان به موضوع دخالت آن‌ها در کار مدیران اجرایی نیز توجه کند تا از این امر ناشایست پیشگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار