تیم بسکتبال نفت آبادان در نخستین بازی خود در جام قهرمانان آسیا به پیروزی رسید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در دیدار افتتاحیه رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا حریفش  را شکست داد.

این دیدار روز سه شنبه در تایلند برگزار شد که در پایان تیم بسکتبال نفت آبادان با نتیجه ۸۵  بر ۶۴ تیم محرق بحرین را شکست داد.

پالایش نفت آبادان که با استفاده از بازیکنان ملی پوش همچون حامد حدادی، صمد نیک خواه بهرامی، محمد حسن زاده و ارسلان کاظمی پای به این رقابت ها گذاشته است در کوارتر نخست با مالکیت توپ ۲۵ بر ۱۶ به برتری رسید.

در کوارتر دوم باز هم این تیم پالایش نفت آبادان بود که برتری خود را بر تیم بحرینی دیکته کرد و با استفاده از پرتاب های سه امتیازی با نتیجه ۲۴ بر ۱۷ صاحب برتری شد.

در کوارتر سوم نماینده بحرین بازی پایاپایی را برابر نماینده ایران به نمایش گذاشت ولی باز هم این تیم پالایش نفت آبادان بود که با نتیجه ۱۹ بر ۱۶ پیروز شد.

کوارتر چهارم هم بازی پایاپایی بین ۲ تیم انجام شد و این تیم پالایش نفت آبادان بود که با استفاده از تجربه بازیکنان ملی پوش خود  ۱۷ بر ۱۵ بر حریفش چیره شد تا در پایان ۸۵ بر ۶۴ پیروز شود.

سعید داورپناه با ثبت ۲۰ امتیاز، ۴ ریباند و ۵ پاس گل، موثرترین بازیکن زمین بود. صمد نیکخواه ۱۹ و محمد حسن‌زاده ۱۸ امتیاز دیگر برای نفت کسب کردند.

تیم بسکتبال نفت در دومین بازی خود از ساعت ۹:۳۰ دقیقه فردا به مصاف «فوبون برِیوز» تایوان می‌رود.

انتهای پیام/ د

دیدار تیم پالایش نفت و محرق بحرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.