نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از حضور دو گروه تخصصی از هولدینگ‌ها در حوزه صنعتی و معدنی و دامپروری و کشاورزی در کرمان طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نشست مشترک پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با معاون سازمان اقتصادی کوثر و سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان در محل دفتر پورابراهیمی برگزار شد.

پورابراهیمی در ابتدای این نشست گفت: این جلسه پیرو تفاهمنامه مشترکی است که در تهران با حضور استاندار و رئیس سازمان اقتصادی کوثر انجام شد تا در بخش‌های صنعتی، معدنی، کشاورزی و دامپروری اقدامات لازم و همکاری لازم صورت گیرد.

او گفت: با توجه به تفاهم نامه انجام شده برنامه عملیاتی آن باید در دستور کار قرار گیرد و اقدامات لازم در این زمینه انجام گیرد.

دهقان سرپرست معاونت اقتصادی استاندار کرمان نیز بیان داشت: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خیلی خوبی در استان کرمان و سازمان اقتصادی کوثر در بخش‌های اقتصادی مختلف وجود دارد که می‌تواند زمینه همکاری مشترک را تعریف کند و دولت آماده برای اجرای این توافق‌ها ها خواهد بود.

در ادامه وکیلی معاون سازمان اقتصادی کوثر با بیان محور‌های مهمی از عملکرد و اقدامات این مجموعه گفت: این ظرفیت برای استان کرمان به صورت ویژه با توجه به پیگیری‌های پورابراهیمی در دستور کار قرار گرفته است.

در ادامه این نشست فعال سازی بخش معادن و مجوز‌های لازم برای صدور فعالیت‌های صنعتی برای اجرای پروسه‌های فراوری معدنی در مناطق راین، گلباف و راور مطرح شد و تصمیمات لازم اخذ و برنامه عملیاتی تصمیم گیری شد.

با توجه به توضیحات رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز مقرر شد که موضوع احداث گلخانه‌ها با توجه به مشکلات آبی برای افزایش بهره وری تولید، در شهر‌های کرمان و منطقه جنوب استان با توجه به امکانات و مزیت‌های موجود در دستور کار قرار گیرد.

همچنین درخصوص پرورش دام سنگین مقرر شد اجرای این پروژه در دو منطقه شهرستان راور و جنوب شهرستان کرمان انجام شود.

هفته آینده دو گروه تخصصی از هولدینگ‌ها در حوزه صنعتی و معدنی و دامپروری و کشاورزی به کرمان سفر می‌کنند و طی سه روز جمع بندی لازم انجام گیرد و از اواسط مهر ماه پروژه‌های اقتصادی کلید می‌خورد.
انتهای پیام/ی

مجوز‌های لازم برای فعالیت‌های صنعتی صادر می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.