مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: تحت هیچ شرایطی نام و کاری که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس انجام دادند حذف شدنی نیست،

فرهنگ دفاع مقدس حذف شدنی نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان  در افتتاحیه نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی نام و کاری که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس انجام دادند حذف شدنی نیست، گفت: لازم است نقش و جایگاه فرهنگ دفاع مقدس همچنان برای نسل‌های آینده تبیین شود.

او افزود:  دوران هشت ساله دفاع مقدس به فرموده مقام معظم رهبری اوج افتخارات ملت ایران است.

آقایی با بیان اینکه از این رو برای حفظ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده باید در برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی و اقتصادی کشور جدیت بیشتری مدنظر قرار گیرد، اظهار داشت: لازم است نقش و جایگاه فرهنگ دفاع مقدس همچنان برای نسل آینده تبیین شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با تأکید بر اینکه باید این فرهنگ به عنوان میراثی گران سنگ در ذهن ملت ایران باقی و از آفت تحریف مصون بماند، گفت: نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تأثیر بسزایی در اخلاق و زندگی جوانان دارد.

آقایی با اشاره به این نمایشگاه عنوان کرد: نمایشگاه امسال و نمایشگاهی که در این چند سال اخیر برگزار شده به صورت خودجوش بوده و از عمق باور‌های کارکنان به این فرهنگ مقدس نشأت گرفته است.

او  ادامه داد: مفاهیمی که در این نمایشگاه به تصویر درآمده است نشان دهنده این است که جمهوری اسلامی تحت هیچ شرایطی ذلت پذیر نیست و این مهم در هشت سال دفاع مقدس توسط فرزندان این آب و خاک به جهانیان ثابت شد.

همچنین در این مراسم رحمدل بامری فرماندار شهرستان چابهار، اظهار داشت: انتقال این فرهنگ بر ما لازم است و همچنین وحدتی که امروز داریم به برکت همین رشادت‌ها و خون‌های پاکی است که در راه اسلام ریخته شده است.

او با تأکید بر نقش فرهنگ دفاع مقدس در وضعیت امروز جامعه، افزود: اگر فرهنگ دفاع مقدس به بدنه اجرایی و اداری منتقل شود خیلی از مشکلات قابل حل خواهد بود.

بامری در پایان خاطرنشان کرد: این ایمان است که موجب استواری و استقامت می‌شود و بر همه شرایط پیروز می‌شود.

جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان چابهار نیز در این مراسم فرماندار را همراهی کردند.

انتهای پیام/ع

نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار