مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بخش‌های مختلف بازار اردبیل با اولویت بندی و با مشارکت اهالی مرمت می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در جریان بازدید استاندار اردبیل از مجموعه بازار تاریخی اردبیل گفت: در پاسخ به مطالبات کسبه بازار تاریخی اردبیل بخش‌های مختلف این مجموعه با اولویت بندی و با مشارکت اهالی بازار مرمت می‌شود.

او افزود: مجموعه تاریخی بازار اردبیل از جمله جاذبه‌های مهم شهر اردبیل می‌باشد و هرساله شاهد حضور گردشگران بسیاری از داخل و خارج کشور می‌باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان داشت: اداره کل میراث فرهنگی استان در طی ۲ سال گذشته عملیات مرمت مجموعه سرای وکیل و سرای امام جمعه را به اتمام رسانده و برای انجام مرمت و ساماندهی نقاط دیگر بازار نیز طبق اولویت بندی عمل خواهد کرد.

فلاحی افزود: این اقدامات بدون همکاری و همراهی اهالی بازار امکان پذیر نخواهد بود و ما برای ادامه این روند نیازمند هماهنگی بیشتر بین کسبه بازار برای تسریع در روند مرمت‌های انجام شده هستیم.

انتهای پیام/ع

مرمت بازار تاریخی اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.