نماینده مردم بروجرد گفت: با توجه به برگزاری مراسم اربعین، رئیس جمهور و وزیر راه باید توجه بیشتری به وضعیت حمل ونقل کشور داشته باشند.

باید نظارت بیشتری به وضعیت حمل ونقل داشته باشیمبه گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در جلسه علنی امروز پارلمان طی تذکری خطاب به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: بنده متعجم که ما دولت مستقل داریم و وزارتخانه‌ای برای حمل و نقل وجود دارد، این چه ولنگاری در بحث قیمت بلیت هواپیما است که وجود دارد؟ خانواده‌ها مریض و دانشجو دارند که می‌خواهند از خدمات هوایی استفاده کنند از طرفی در آستانه ایام اربعین قرار داریم.

او افزود: وضعیت بلیت هواپیما به گونه‌ای است که قیمت صبح آن با ظهر و شب‌ فرق دارد و برای یک پرواز انواع نرخ‌ها موجود است.

گودرزی ادامه داد: آقای وزیر راه و رئیس جمهور مردم گناه دارند که دستشان به شما نمی‌رسد، به وضعیت آنها رسیدگی کنید چرا که در صورت ادامه شرایط موجود چندی دیگر وضعیت قیمت قطار و اتوبوس بین شهری نیز آشفته می‌شود.

نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: چرا برای وضعیت مسکن، معیشت و اقتصاد برنامه‌ای وجود ندارد؟ جمهوری اسلامی ایران یک رژیم با اقتدار است و نباید در کشور چنین وضعیت حاکم باشد.

او در پایان گفت: رئیس جمهور و وزیر راه باید با توجه به نزدیک بودن ایام اربعین نظارت بیشتری به وضعیت حمل و نقل داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار