بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور بر سر مزار برادران شهید خود از خاطراتش با آن‌ها گفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بر سر مزار ۲ برادر شهید خود گفت: تمام خانواده ام فوتبالی بودند. ۲ برادرم جانباز هستند. برادر کوچکترم قبل از جنگ دروازه بان بود، اما بعد از آن جانباز شد و نتوانست فوتبالش را ادامه دهد. من ۵ برادر دارم که ۲ تای آن‌ها شهید شدند، ۲ نفر جانباز هستند و من و حسین هم فوتبالیست شدیم. تقریبا ۲ سالم بود که پدرم فوت کرد، اما برادرهایم برای من پدری کردند و خیلی با من مهربان بودند. من کوچکترین پسر خانواده بودم و برادر‌ها برای من خیلی زحمت می‌کشیدند و هر کاری می‌کردند تا نبود پدرم را احساس نکنم.


بیشتر بخوانید: برنامه‌های فرهنگی سازمان لیگ برای شهرآورد ۹۰


خطیبی در ادامه گفت: حمید که شهید شد فوتبالیست خیلی خوبی بود و همه می‌گفتند او می‌تواند تا ۱۰ سال کاپیتان تیم ملی باشد. چیز زیادی از حسن یادم نیست، زیرا هم دوره من نبود، اما یادم می‌آید که یک بار با هم فوتبال بازی کردیم. برادرانم در جبهه هم از فوتبال دست نکشیدند و  آنجا با بچه محل‌های خود تیم تشکیل دادند و با رزمنده‌های محلات دیگر بازی کردند.


بیشتر بخوانید: فوت جانباز دفاع مقدس بعد از گل دوم تراکتور سازی


او افزود: برادرم در وصیت نامه خود اسم من و حسین را آورد  و از من خواسته بود که هیچ وقت نماز اول وقت را فراموش نکنم و باعث ناراحتی مادرم نشوم. او از من خواسته بود درسم را ادامه دهم و نوشته بود اگر به فوتبال علاقه داری که می‌دانم داری، سعی کن فوتبالت را سالم ادامه دهی و ابراز امیدواری کرده بود که من یک روز به پیراهن تیم ملی می‌رسم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار