فرمانده لشگر زرهی ۸ نجف اشرف گفت:در هفته دفاع مقدس راویان راهی مدارس می‌شوند تا دانش آموزان در مقاطع مختلف از شرایط و رخدادهای جنگ تحمیلی آگاهی پیدا کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سیف‌اله رشید­زاده فرمانده لشگر زرهی ۸ نجف اشرف ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برای هفته دفاع مقدس و در جهت پاسداشت فرزندان این سرزمین و به‌ویژه شهدای این شهرستان برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی‌شده است.

فرمانده لشگر زرهی ۸ نجف اشرف اظهار داشت: از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام می‌توان به ویژه‌برنامه گردهمایی بزرگ رزمندگان شهرستان نجف‌آباد در روز ۴ مهرماه در حسینیه فاطمه الزهرا (س) اشاره کرد.

او افزود: یکی از اهداف این گردهمایی تألیف قلوب رزمندگان و دیدار با هم‌رزمانشان است، ضمن این‌که در حاشیه آن برنامه نمایشگاه ادوات جنگی نیز برپا خواهد بود.

رشیدزاده ضمن فراموش نشدن روز ۶ مهرماه در تاریخ نجف‌آباد عنوان کرد: این روز یادآور رشادت‌های جوانان این شهرستان به‌ویژه سال‌روز خاک‌سپاری شهید محسن حججی است که نجف‌آباد در برگزاری مراسم شهید به‌حق خوش درخشید.

فرمانده لشگر زرهی ۸ نجف اشرف از تألیف دو کتاب با محوریت دفاع مقدس خبر داد و عنوان کرد: دو رونمایی کتاب با عنوان ورود به دروازه‌های شرقی بصره با موضوع عملکرد رزمندگان سپاه و کتاب آیینه ستاره‌ها با محوریت شهدای ارتش در این ایام انجام خواهد شد.

او در پایان افزود: در هفته دفاع مقدس راویان راهی مدارس می‌شوند تا دانش آموزان در مقاطع مختلف از شرایط و رخداد‌های جنگ تحمیلی آگاهی پیدا کنند.

انتهای پیام/م

 

مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در نجف آباد

 

منبع:فارس

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار