کاشانی گفت: من نمی‌خواهم گابریل و برانکو را با هم مقایسه کنم، اما کالدرون مربی خوبی است.

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر کاشانی، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز (چهارشنبه) به علت بیماری در ۷۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

شما می توانید آخرین گفتگوی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با باشگاه خبرنگاران جوان را اینجا بخوانید.

جعفر کاشانی، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در شهرآورد ۹۰ بیان کرد: دربی بازی خوبی بود که تمام شد و دیگر نظر دادن نمی‌خواهد. شهرآورد همانند دیگر بازی‌ها ۳ امتیاز دارد، اما وضعیت داوری می‌توانست بهتر از این باشد. بازیکنان پرسپولیس توانستند در طول بازی عملکرد خوبی ارائه بدهند و به برتری برسند.

او افزود: استقلال نیز در نیمه نخست عملکرد خوبی داشت، اما در هر صورت پرسپولیس پیروز شد. این بازی انجام شد و هیجانات خاص خودش را داشت. من نمی‌خواهم کالدرون و برانکو را با هم مقایسه کنم، اما کالدرون مربی خوبی است. برانکو هم در زمانی که در پرسپولیس بود، زحمت کشید و عملکرد خوبی داشت.


بیشتر بخوانید: پنالتی استقلال اشتباه بود


کاشانی ادامه داد: موفقیت مربیان در پرسپولیس نشان می‌دهد که مدیریت باشگاه منسجم است. همه برای موفقیت باشگاه تلاش می‌کنند و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. باشگاه باید رشد فرهنگی داشته باشد و باید به سمت باشگاه داری برویم.

کاشانی در مورد استعفایش از هیئت مدیره پرسپولیس اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس خانه ما است و اینکه می‌گویند من استعفا کرده ام، کذب است. تمام پیشکسوتان تلاش کردند تا باشگاه پرسپولیس ساخته شود و هر کدام از ما تا جایی که بتوانیم کار می‌کنیم. در حال حاضر در خدمت پرسپولیس هستم و امیدوارم تیم روند موفقیت را پشت سر بگذارد.

او در پایان گفت: از مسئولان ورزش کشور به خصوص وزیر تشکر می‌کنم که توجه زیادی به باشگاه‌ها دارد و امیدوارم در آینده بیشتر باشگاه‌ها امکانات داشته باشند.


بیشتر بخوانید: عصبانیت استراماچونی از علی کریمی + عکس


انتهای پیام/

اظهارات کاشانی درباره پیروزی پرسپولیس در دربی مقابل استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار