رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: منتظر تکمیل شدن گزارش‌های ۳ مقام رسمی هستیم تا بتوانیم رای دربی را به طور کامل صادر کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: زمانی می‌توانیم رای این بازی را کامل اعلام کنیم که اقدامات تکمیلی ۳ مقام رسمی از جمله تیم داوری، کمیته داوران و آن دسته از مسئولانی که از سوی کمیته انضباطی ماموریت داشتند در ورزشگاه حضور داشته باشند گزارش‌های خود را برای ما ارسال کنند. هر چند گزارش این بازی به دست ما رسیده است و فقط این سه مقام که ذکر کردم باقی مانده اند تا بعد از تکمیل شدن گزارش‌ها رای نهایی را اعلام کنیم.

کمیته انضباطی فرصت دفاع را خواهد داد

او افزود: کمیته انضباطی به هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس فرصت دفاع را خواهد داد و به افراد حقیقی هم این امکان را می‌دهیم تا از حق خود دفاع کنند. همچنین به کسانی که در این بازی مرتکب تخلفاتی شده اند فرصت دفاع داده خواهد شد.

حسن زاده ادامه داد: یک دستور موقت برای بازیکن پرسپولیس صادر کردیم مبنی بر این که او تا اطلاع ثانوی و صدور رآی نهایی از انجام بازی محروم است. همچنین درباره تیم استقلال هم به عنوان میزبان این دیدار منتظر هستیم تا گزارش‌های تکمیل شود و بعد از آن رای را صادر خواهیم کرد.

از همه اعضای کادرفنی استقلال و پرسپولیس تشکر می‌کنم

او گفت: کمیته انضباطی رای را صادر کرده بود و من همین جا از همه اعضای کادر فنی استقلال، پرسپولیس و تمام کسانی که در کنار زمین مانند سعید فتاحی حضور داشتند و در آرام کردن فضای بازی نقش داشتند کمال تشکر و تقدیر را دارم.

او درباره اینکه آیا رای کمیته انضباطی تا پایان هفته اعلام خواهد شد یا خیر بیان کرد: اگر بتوانیم گزارش‌های را کامل کنیم و اخطاریه‌ها را به باشگاه‌ها ابلاغ کنیم شاید بتوان گفت که تا پایان هفته رای اعلام می‌شود، اما دقت را فدای سرعت نخواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: عکس معنادار استراماچونی در تمرین استقلال


او درباره هواداری که روز گذشته وارد زمین مسابقه شد گفت: این نوع اتفاقات به تیم میزبان مربوط می‌شود. قانون در اینجا می‌گوید که او را باید متعلق به تیم میزبان دانست. هویت فرد توسط افراد و مسئولانی که وظیفه برقراری نظم و امنیت را دارند مشخص می‌شود و از طریق کد ملی او می‌توان راهکار‌هایی را به وجود آورند که این فرد دیگر نتواند بلیت تهیه کند.

او افزود: جیمی جامپ‌ها در استادیوم‌ها آن قدر زیاد شده اند که افراد فکر می‌کنند که وجود آن‌ها بخشی از ضروریات یک مسابقه فوتبال است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار