معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در حوزه فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی بویژه پوشاک موفق نبوده ایم.

در فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی موفق نبوده ایمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با تاکید بر این که در حوزه فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی بویژه پوشاک موفق نبوده ایم، گفت: رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی باید نقش پر رنگ تری در این زمینه ایفا کنند.
 
او ادامه داد: وقتی جامعه هدف مشخص باشد و به طور مثال خریدار بداند که با خرید یک پوشاک ایرانی چقدر می‌تواند شغل ایجاد کند، در افکار عمومی تاثیرگذاری بیشتری بر جای خواهد گذاشت.
 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت یا بخش خصوصی، توانمندی استان درحوزه پوشاک صنعتی را بررسی کنند و بگویند که موانع چیست و چقدر می‌توان در این حوزه سرمایه گذاری کرد؛ به هرحال این جزو آرزو‌های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که اتاق‌های سه در چهار تولیدی تبدیل به یک کارگاه یا کارخانه عظیم بشود.
 
جعفری افزود: از ۲۶ دستگاهی که در حوزه مقابله با قاچاق کالا و ارز دخیل هستند تشکر می‌کنم، اما با شرایط فعلی این مبارزه کافی نیست، باید به این حوزه که اشتغال و اقتصاد را مورد هدف قرار داده است به صورت ویژه پرداخته شود.

او تصریح کرد: در گزارشی که دستگاه‌های متولی حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از اقدامات پنج ماهه ابتدایی سال جاری ارائه کردند، کاهش کشفیات کالا‌های ممنوعه نسبت به سال قبل را شاهد بودیم که با توجه به تحریم‌ها قابل قبول نیست و دستگاه‌های مسئول باید تلاش خود را مضاعف کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: بسیاری از فرآیند‌های نا به جای حوزه تولید اصلاح شده و فضای استان به گونه‌ای است که همه مدیران با دلسوزی زحمت می‌کشند و سعی می‌کنند موانع را با اختیارات استانی رفع کنند.
 
انتهای پیام// م.ب
 

فعالیت ۲۶ دستگاه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.