رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۱۸۲ کیلو گرم حشیش، تریاک و مرفین و دستگیری ۲ سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: با پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد مقادیری مواد مخدر از دیگر قاچاقچیان خریداری و به شهر تهران منتقل کند که بررسی موضوع در اختیار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه تحقیقات انجام شده مشخص شد که متهم قصد دارد با همکاری یکی از همدستانش با ۲ دستگاه خودرو سواری با همکاری محموله مواد افیونی را از اتوبان قم به شهر تهران منتقل کند.


بیشتر بخوانید: قاچاقچیان تریاک در عوارضی اصفهان دستگیر شدند


سرهنگ بخشنده با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهم و همدستش صادر شد، خاطر نشان کرد: پس از کنترل محور‌های مواصلاتی شهر تهران، خودروی متهمان در اتوبان قم شناسایی و تحت مراقبت ویژه پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به توقف خودرو متهم و دستگیر ۲ سوداگر مرگ، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو‌ها مقدار ۸۰ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک، ۹۹ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۲ کیلو و یکصد گرم مرفین که در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار