مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از برگزاری کارگاه آموزش الگو‌های رفتاری با گردشگران ویژه دهیاران و شورا‌های شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: این کارگاه آموزشی به منظور معرفی جاذبیت و قابلیت‌های گردشگری استان و نحوه رفتار و ارتباط با گردشگران تدارک دیده شده است.

او تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد یکی از نیازمندی‌ها جهت جذب و ماندگاری مسافران نحوه تعامل و رفتار با گردشگر است و به همین دلیل کارگاه‌های آموزشی با مدیریت اساتید مجرب برنامه ریزی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به تدوین تقویم آموزش گردشگری استان افزود: کارگاه آموزشی از طریق اداره کل امور روستایی و شورا‌های استانداری اردبیل به دهیاران و اعضای شورا‌های شهر اطلاع رسانی شده و به صورت رایگان برگزار می‌شود.

فلاحی گفت: این کارگاه یک روز، ۱۱ مهر ماه در نگارخانه شاه اسماعیل صفوی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد، ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای فعالان گردشگری به صورت گسترده برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/ع

معرفی جاذبیت و قابلیت‌های گردشگری در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.