سردار مهماندار آخرین وضعیت پروژه زیرگذر گیشا و وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد.

ترافیک مهر ۹۸ نسبت به سال گذشته تغییری نداشت/ حضور گسترده عوامل راهور برای جلوگیری از گره‌های ترافیکیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در حاشیه بازدید از سطح صفر پل گیشا گفت: تقاطع پل گیشا در بزرگراه چمران همواره یکی از گلوگاه‌های ترافیکی منطقه بود و پل قدیمی پل گیشا تحمل بار ترافیکی این محدوده را نداشت و  حال این پل به دلیل گذشت زمان دچار فرسودگی شد.

او با اشاره به اینکه عرض پل گیشا کوچک بود، افزود: در کنار فرسودگی و دیگر مشکل‌ها به دلیل کم بودن عرض پل گیشا این مطلب به ذهن آمد که با بازگشایی مدارس بتوانیم موضوع ترافیک منطقه در بزرگراه چمران را سر و سامانی ببخشیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه تردد در غرب و شرق بزرگراه جلال آل احمد نیز دچار گره ترافیکی شد، گفت: برای حل دو مشکل گره ترافیکی غرب به شرق بزرگراه جلال و کم بودن عرض پل گیشا صحبت‌هایی با معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران داشتیم و قرار شد سطح صفر پل گیشا را همزمان با شروع مدارس به ما تحویل دهند و امروز شما مشاهده می‌کنید هیچ مانعی برای تردد خودرو در این محدوده وجود ندارد و مشکل و بار ترافیکی در این حوزه نداریم.

سردار مهماندار افزود: با توجه به تعریض و اصلاح هندسی که در پروژه گیشا صورت گرفت از صبح امروز نیرو‌های ما در پلیس راهور تهران بزرگ حضور گسترده‌ای در معابر داشتند که با انواع خرابی‌های وسایل نقلیه و تخلفات برخورد کنند، در حالی که هنوز پروژه گیشا در مسیر غرب به شرق جلال آل احمد آماده نیست، ملاحظه می‌کنید که هیچ مشکل ترافیکی در این منطقه وجود ندارد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که با افتتاح پل شهید خلبان نوروزی در محدوده ولنجک آیا بار ترافیکی امروز کاهش پیدا کرده است یا خیر، اظهار کرد:  این پل می‌تواند گره ترافیکی محدوده چمران و هتل استقلال را حل کند، اما نکته‌ قابل توجه این است که باید اصلاح هندسی رمپ ورودی خیابان رشید الدین فضل الله به ویژه در محدوده خیابان یمن و رشید الدین فضل الله صورت گیرد و دلیل آن این است که فاصله این رمپ با تقاطع یمن کم است و خودرو‌های ورودی به محض ورود به رمپ پشت چراغ قرمز قرار می‌گیرند و باعث ترافیک می‌شوند.

او درباره وضعیت ترافیک امروز افزود: ترافیک مهر ۹۸ نسبت به سال گذشته تغییری نداشت، اما همواره پیش بینی می‌شود که برای سفر بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش آموز ۳۰ درصد ترافیک افزایش یابد.

انتهای پیام/

تشریح آخرین وضعیت پروژه زیرگذر گیشا از زبان رئیس پلیس راهور تهران بزرگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
سردار عزیز شما داخل خود خیابان گیشا را هم نگاه بندازید که مردم دوبله سوبله پارک کردن و ترافیکه. چرا این ماشین ها را با جرثقیل نمی برید؟
این مردم همش داخل گیشا تو پیاده رو و جلوی خونه مردم پارک می کنند.
آخرین اخبار