پورگلیان گفت: ۱۳۲ کلاس درس جدید در استان با ۴۵ هزار مترمربع زیربنا به مناسبت آغاز سال تحصیلی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محسن پورگلیان مدیرکل نوسازی مدارس استان قم با اشاره به افتتاح پروژه‌های جدید در استان قم گفت: بهره برداری از ۱۷ پروژه جدید از جمله هشت مدرسه در استان به مناسبت آغاز سال تحصیلی برنامه ریزی شده که شامل فضا‌های آموزشی، فضا‌های ورزشی، نمازخانه و فضا‌های کارگاهی در مناطق مختلف شهر و استان قم است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم افزود: مدارس جدید به بهره برداری رسیده در استان در سال جاری در مناطق مختلفی همچون شهرک فاطمیه، بنیاد، قلعه کامکار، پردیسان بودند و تامین اعتبار احداث این مدارس از بودجه دولتی و نیز کمک خیرین بوده است.

او ادامه داد: ۱۳۲ کلاس درس جدید در استان با ۴۵ هزار مترمربع زیربنا به مناسبت آغاز سال تحصیلی افتتاح شد، با وجود عدم جهش عمده اعتبارات اداره کل نوسازی استان قم در سال جاری، میزان پروژه‌های آموزشی بهره برداری رسیده این اداره کل در سال جاری به میزان سال‌های گذشته است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم تعداد پروژه‌های در دست احداث اداره کل نوسازی استان قم را ۳۰ پروژه دانست و تصریح کرد: عمده این پروژه‌ها مدارس هستند، اما پروژه‌هایی در بخش‌های کمک آموزشی، کارگاهی و ورزشی در استان قم در دست احداث داریم.

پورگلیان یادآورشد: پروژه‌های در دست احداث اداره کل نوسازی مدارس استان قم در دهه فجر سال جاری و در سال آینده به بهره برداری می‌رسند و با تکمیل این پروژه‌ها بیش از ۲۰۰ کلاس درس جدید به ظرفیت آموزشی مدارس استان افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ح

اضافه شدن ۱۳۲ کلاس درس جدید به فضا‌های آموزشی استان قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار