استاندار اردبیل مهارت آموزی دانش آموزان را هدف اصلی مسوولان عنوان و بر شناسایی نیازمندی‌های مهارتی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل صبح امروز در آیین نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در هنرستان شهر بانو گفت: مهارت‌های زندگی و حرفه‌ای از جمله ملزومات یک زندگی ایده آل است که دانش آموزان باید در طول دوران تحصیل در این خصوص آموزش ببینند.

او با بیان اینکه دانش آموزان نقش مهم و کلیدی برای آینده کشور دارند، ادامه داد: لازم است دانش آموزان نیازمندی‌های لازم برای مهارت آموزی را به مسوولان اعلام کنند تا مقدمات تامین آن انجام شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: دانش آموزان استان افرادی باهوش و فعال بوده و توان تحلیل مسائل روز و نیاز‌های توسعه را دارند.

بهنام جو افزود: در پرسش سال گذشته از دانش آموزان استان در خصوص طرح‌های مهم، اولویت‌های زیرساختی استان به صورت دقیق در پاسخ‌ها عنوان شده بود.

او گفت: در حال حاضر پروژه راه آهن اردبیل به عنوان مهم‌ترین پروژه زیرساختی در حال اجرا می‌باشد که تا پایان سالجاری تکمیل می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: تکمیل این پروژه می‌تواند موجب رشد و شکوفایی بخش‌های مختلف اقتصادی در استان باشد.

بهنام جو ادامه داد: دانش آموزان استان اردبیل در رصد مسائل استان دقیق هستند و در پاسخ‌ها اتمام پروژه راه آهن را از جمله ابزار‌های توسعه استان عنوان کرده بودند.

او با بیان اینکه حوزه گردشگری در پاسخ دانش آموزان به عنوان دومین زمینه توسعه استان اعلام شده بود، از تلاش برای تامین زیرساخت‌های لازم گردشگری خبر داد.

استاندار اردبیل از دانش آموزان خواست در سالجاری نیز نیاز‌های مهارتی لازم برای یک فرد تحصیل کرده دانشگاهی و یا حتی دیپلم را اعلا کنند تا زیرساخت‌های لازم برای مهارت ذکر شده فراهم شود.

او همچنین خواستار اعلام نظر و راهکار دانش آموزان برای مشکلات اجتماعی و اقتصادی شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: دانش آموزان ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.