به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
اصفهان،فریدون الهیاری مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: «یکی از مهمترین سیاستهای این اداره کل به ویژه پس از انتخاب اصفهان به عنوان دومین شهر جهانی صنایع دستی، توسعه تولید و
صادرات صنایع دستی بوده است.»
او افزود: «با توجه به لزوم توجه به امر بازاریابی و شیوهها و متدهای جدید دراین علم، آن هم در دنیای رقابتی امروزی تلاش کردیم تا با حمایت از بخش خصوصی از شیوههای نوین در امر تجارت صنایع دستی استان اصفهان استفاده کنیم.»
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان تاکید کرد: «در حال حاضر در کنار صدها فروشگاه عرضه صنایع دستی که از دهههای گذشته به صورت سنتی به امر عرضه صنایع دستی اصیل ایرانی میپردازند، با تشویق بخش خصوصی به ویژه هنرمندان جوان و همچنین جوانان متخصص درعرصه تجارت الکترونیک، شاهد راه اندازی ۴۴ شرکت و مرکز صادرات صنایع دستی که با استفاده از فناوریهای نوین اینترنتی و الکترونیکی در شبکههای مجازی و اینترنتی اقدام به عرضه و فروش صنایع دستی ایرانی مینمایند هستیم.»
انتهای پیام/م