معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه از برپایی همایش موکب‌ها و مراکز خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی (ع) استان با حضور معاون امنیتی وزیر کشور در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در نشست ساماندهی و برنامه‌ریزی موکب‌های استان برآمادگی موکب‌ها و مراکز خدماتی و اقامتی برای میزبانی از زوار اربعین تاکید کرد و گفت : شهرداران شهر‌ها در مسیر خسروی، فضاسازی لازم را در این ایام داشته باشند.

او گفت : ۶۴ روستا در مسیر زوار اربعین خسروی وجود دارند که لازم است دهیاران و شهرداران آمادگی لازم را برای پذیرایی و استقبال از زوار داشته باشند.

معاون استاندار کرمانشاه گفت: مجتمع‌های خدماتی و رفاهی هم باید آماده ارائه خدمات بوده و تبلیغات خوبی داشته باشند و امکانات خود را آماده کنند و جایگاه‌های سوخت نیز با آمادگی بیشتری برای این ایام عمل کنند.

او افزود: در ورودی تا خروجی استان خدماتی‌ها و موکب‌ها فعال باشند و پذیرایی از زائران را داشته باشند و ۱۶ شهرداری در مسیر با نصب بنر‌ها و پیام‌های مناسب اشتیاق مردم استان به میزبانی از زائران را نشان دهند.

مهدی حسینی معاون ستاد عتبات عالیات استان کرمانشاه پیشتر از برپایی ۱۲۰ موکب در مسیر زائران اربعین حسینی (ع) از کنگاور تا مرز خسروی خبر داد و گفت: ۱۶ موکب در کربلا و نجف هم آماده خدمت‌رسانی به عاشقان سرور و سالار شهیدان است.

 

 

انتهای پیام/د

فضاسازی شهرداران شهر‌ها در مسیر خسروی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.