دادستان شهرستان قصرشیرین گفت: در راستای خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی، مرکز فوریت‌های قضای یبرای ارائه خدمات قضایی، برخورد با جرائم و تخلفات احتمالی در مرز خسروی مستقر می‌شود.

استقرار مرکز فوریت های قضایی در مرز خسرویبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  فریبرز جلیلیان  اظهار داشت: با توحه به بازگشایی مجدد مرز خسروی و توفیق خدمتگزاری به زائران اباعبدالله الحسین (ع) برای مردم و مسئولان استان کرمانشاه به‌خصوص مردم و مسؤولان قصرشیرین و نظر به حجم بالای تردد زائران در این شهرستان و در مرز خسروی، حسب تاکید رئیس دادگستری استان کرمانشاه، این دادستانی مرکز فوریت‌های قضایی را در مرز خسروی مستقر می‌کند.

او گفت: یکی از همکاران قضایی دادسرای قصرشیرین در این مرکز حضور دارد و ما آمادگی خود را برای خدمتگزاری به زائران، ارائه خدمات قضایی، برخورد با جرائم و تخلفات احتمالی اعلام می‌کنیم.

دادستان قصرشیرین ابراز امیدواری کرد که در فضای معنوی راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) شاهد کمترین میزان تخلفات و جرائم باشیم.

جلیلیان تاکید کرد: زائرین به هیچ وجه بدون گذرنامه به مرز مراجعه نکنند و اطلاع داشته باشند که در کشور عراق در خصوص جرائم مربوط به مواد مخدر، قوانین بسیار سختگیرانه‌ای وجود دارد و بعضا مشاهده شده که به دلیل نگهداری مقدار بسیار کمی از مواد مخدر، شخص متهم ماه‌ها در زندان بوده است.

انتهای  پیام/ز


مرکز فوریت‌های قضایی  در مرز خسروی مستقر می‌ شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.