معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: امسال از خراسان رضوی ۶۰ هزار نفر برای شرکت در پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند.

ثبت نام ۶۰ هزار نفری عاشقان اربعین از خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق براتی معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون ۶۹۳ هزار و ۹۲۹ نفر در کشور برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۰ هزار نفر مربوط به خراسان رضوی هستند.

او تصریح کرد: تهران با ۱۰۶ هزار نفر و خوزستان با ۷۰ هزار نفر ثبت نام کننده رتبه های اول و دوم کشور در این زمینه را کسب کرده اند.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت : تاکنون برپایی ۶۵ موکب در کشور عراق از سوی خراسان رضوی برای پذیرایی از زائران حسینی در راهپیمایی بزرگ اربعین قطعی شده که این تعداد تا ۷۰ موکب افزایش می یابد.

براتی افزود: پیش بینی می شود ۱۰۰ هزار متقاضی شرکت در پیاده روی اربعین امسال از خراسان رضوی ثبت نام کنند که تدابیر لازم برای میزبانی و پذیرایی از این تعداد اندیشیده شده است.

او تصریح کرد: سهمیه تعیین شده امسال از سوی ستاد اربعین برای خراسان رضوی ۹۷ هزار و ۸۰۰ تغذیه روزانه و ۹۲ هزار و ۶۵۰ اسکان می باشد که در برنامه ریزی های انجام شده ظرفیت اسکان برای ۱۰۰ هزار نفر و تغذیه برای ۱۲۰ هزار نفر فراهم شده است.
 
انتهای پیام//م.ی

 

تعیین سهمیه امسال ستاد اربعین برای خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.