بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان گفت: در تیم ملی درآمدی وجود ندارد و بازیکنان اکثرا به عشق تیم ملی بازی می‌کنند و هیچ کدام از بازیکنان برای پول وارد مسابقات نمی‌شوند.

وحید مسعودی بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی تاکنون چهار اردو برگزار کرده، بازی‌های تدارکاتی کمی را برگزار کرده ایم و همان طور که می‌دانید اکثر بازیکنان تیم ملی جوان هستند و امیدوارم فدراسیون هندبال بازی‌های تدارکاتی خوبی را برای تیم ملی در نظز بگیرد تا بازیکنان در کنار هم به هماهنگی کامل برسند.

از لحاظ هماهنگی مشکل داریم

او درباره سطح فنی بازی‌های تیم ملی هم گفت: از لحاظ فنی، چون بازیکنان لژیونر نمی‌توانستند در اردوی اخیر حاضر شوند و به جای آن‌ها بازیکنان جوان دعوت شده اند و تیم از لحاظ فنی خیلی خوب کار می‌کند و فقط از نظر هماهنگی کمی مشکل داریم که آن هم امیدوارم با چند بازی تدارکاتی خوب و مناسب به سطح مطلوبی برسیم.


بیشتر بخوانید: برنامه هندبالیست‌ها در جاکارتا/ گام نخست نبرد با مالزی


تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارد

بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان دباره این که آیا امکانات اولیه به خوبی در تیم ملی وجود دارد گفت: شرایط تیم ملی در حد خوبی قرار دارد و فدراسیون هندبال هم تمام تلاش خود را به کار گرفته است و ما در اردوی اول کمی مشکل کوچکی داشتیم و با صحبت‌هایی که بازیکنان تیم ملی با کادر فنی و ریاست فدراسیون در میان گذاشتند این مشکلات تا حدود بسیار زیادی رفع شده است.

مسعودی درباره وضعیت پاداش‌ها و حقوق بازیکنان تیم ملی هندبال هم گفت: در تیم ملی درآمدی وجود ندارد و بازیکنان اکثرا به عشق تیم ملی بازی می‌کنند و هیچ کدام از بازیکنان برای پول وارد مسابقات نمی‌شوند.


بیشتر بخوانید: نخستین حضور سرمربی مقدونیه ای تیم ملی هندبال در تمرین تیم ملی


او افزود: منابع مالی در لیگ وجود دارد، اما در تیم ملی بحث مالی مربوط به پاداش‌هایی است که بازیکنان در رقابت‌های مختلف کسب می‌کنند و این بحث مالی بیشتر به لیگ برتر برمی گردد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از هندبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار