پیشکسوت والیبال ایران گفت: والیبال ایران یکی از ۱۰ تیم برتر دنیا بوده و انتظارات در جام جهانی از این تیم بالا است.

وطن‌پرست: تیم ملی والیبال ایران یکی از ۱۰ تیم برتر دنیا استابراهیم وطن پرست، پیشکسوت والیبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قهرمانی والیبالیست‌های ایرانی در  رقابت‌های آسیایی اظهار داشت: باخت به استرالیا در دور مقدماتی بد بود، اما بازیکنان ما تیم‌های آسیایی را جدی نگرفته بودند و همین باخت مقابل استرالیا باعث شد تا دیگر این بازی‌ها را دست کم نگیرند و بقیه دیدارها را با قدرت ادامه بدهند و در بازی فینال همان استرالیا را مقتدرانه ببرند.

او درخصوص استفاده از بازیکنان جوان‌تر در این دوره از مسابقات بیان کرد: چون خیال تیم از نتیجه گیری در این مسابقات راحت بود، به جوان‌ها فرصت دادند، چرا که این جوان‌ها آینده والیبال ما هستند. من از بازی آن‌ها راضی بودم و در بازی فینال دیدید که از دیگر بازیکنان چیزی کمتر ندارند و عملکرد آن‌ها قابل قبول بود.


بیشتر بخوانید: کولاکوویچ: تیم ما بهترین و قوی‌ترین تیم آسیا است


وطن‌پرست درباره جام جهانی والیبال و انتظارش از تیم گفت: تقویم فدراسیون والیبال از ابتدای سال بسیار فشرده بود. فشار کار روی بچه‌ها زیاد بوده و آن‌ها دوری از خانواده را تحمل کردند، اما همین استفاده کردن از جوانان باعث شده است تا فشار کار برای ملی پوشان کمتر شود. بازی‌های سنگینی را در بازی‌های جام جهانی پیش رو داریم، فکر می‌کنم سهمیه المپیک را به دست می‌آوریم.

او ادامه داد: البته سطح این بازی‌ها مثل لیگ ملت‌ها نخواهد بود و شاید این بازی‌ها سخت‌تر هم باشد، اما پتانسیل تیم ایران به همه ثابت شده و ایران یکی از ۱۰ تیم برتر دنیا بوده  و انتظار می رود ایران یکی از ۶ تیم برتر این دوره از بازی‌ها باشد.

انتهای پیام/

اظهارات وطن‌پرست درخصوص تیم ملی والیبال  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار