مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم عنوان کرد؛

خط کشی عابر پیاده در ۳۰۲ نقطه شهر قم اجرایی شد/ کمپین نه به تلفن همراه در شهر قم راه اندازی شد

نیک گفت: در ۳۰۲ نقطه شهر خط کشی عابر پیاده را انجام دادیم، طی هفته جاری و هفته آینده خط کشی ۱۴۰ نقطه دیگر را انجام خواهیم داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، علی نیک مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به فعالیت‌های مرکز مدیریت هوشمند ترافیک شهرداری قم گفت: شروع کار این مرکز با ۱۵ دوربین نظارتی بود، با توجه به مطالعات صورت گرفته تعداد دوربین‌ها به ۹۵ دوربین نظارتی افزایش پیدا کرد، افق مرکز در سال ۱۴۰۰ داشتن ۲۵۰ دوربین نظارتی در شهر قم است و تجهیزات ۱۱۰ دوربین خریداری شده است.

او  ادامه داد: در بلوار آیت‌الله بروجردی به دلیل سرعت بالای خودروها، تلفات زیادی را به دلیل تصادفات داشتیم، به همین دلیل ۶ سامانه ثبت تخلف سرعت در این محور نصب شد و پس از نصب این سامانه‌ها طی دو ماه گذشته حادثه با تلفات جانی در این محور نداشتیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: در ۳۰۲ نقطه شهر خط کشی عابر پیاده را انجام دادیم، طی هفته جاری و هفته آینده خط کشی ۱۴۰ نقطه دیگر را انجام خواهیم داد، همچنین طراحی پارک ترافیک شهرداری در منطقه پردیسان صورت گرفته است، به دنبال راه اندازی پارک ترافیک در هر منطقه شهرداری قم هستیم و طراحی پارک ترافیک در بوستان جوان در دست اجرا است.

نیک با اشاره به کمپین نه به تلفن همراه در شهر قم یادآورشد: این کمپین با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر راه اندازی شد، پس از آن کمپین‌های بین خطوط برانیم و ایمن برانیم را در شهر قم داشتیم.

انتهای پیام/ح

خط کشی عابر پیاده در ۳۰۲ نقطه شهر قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار