مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: کنگره ملی سلامت خانواده با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و دانشگاه علوم پزشکی در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل امروز در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ملی سلامت خانواده در اردبیل گفت: برای همکاری در راستای میزبانی کنگره ملی سیمای سلامت خانواده آمادگی لازم را داریم و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با عقد تفاهم‌نامه همکاری برای میزبانی هرچه بهتر این کنگره آمادگی خواهد داشت.

او با بیان اینکه سلامت جامعه و سلامت خانواده بسیار حائز اهمیت است، افزود: تعدادی از سازمان‌های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند که این سازمان‌ها با عقد تفاهم‌نامه می‌توانند در راستای اهداف این کنگره ورود کرده و کمک کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند راهکاری‌های علمی است، گفت: جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند راهکار‌های علمی است که جوانان می‌توانند در این حوزه ورود پیدا کنند.

آقاخانی از برگزاری این همایش ملی در سال آینده با همکاری و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه علو پزشکی خبر داد و گفت:کنگره ملی سیمای سلامت خانواده ۲۶ تا ۲۸ تیرماه سال آینده با حضور اساتید برجسته کشوری در اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند راهکاری‌های علمی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.