رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: هر روز سال، روز سرباز است و باید برای بهبود وضعیت سربازی در کشور تلاش شود.

نامنی/ هر روز سال روز سرباز استخبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه هر روز سال روز سرباز است، اظهار کرد: بسیجیان و سربازان دو بال مردمی نیرو‌های مسلح هستند، به فرمایش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا سربازی در ایران جهاد فی سبیل الله است.
 
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد: سربازان یکی از ارکان توان رزمی نیرو‌های مسلح و بنیه دفاعی کشور هستند.
 
وی افزود: خدمت سربازی در زمان جنگ و صلح از نیاز‌های ضروری کشور و ملت است و جامعه همواره مرهون ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی جوانان سرباز کشور است.

بیشتر بخوانید؛ شرط خروج از کشور سربازان حین خدمت سربازی اعلام شد


سردار کمالی گفت: در طول مدت جنگ تحمیلی حدود ۳ میلیون جوان در کسوت سربازی به جبهه‌های حق علیه باطل شتافته و با شجاعت و ایثار و فداکاری از عزت استقلال و تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند و شهدا و جانبازان گران قدری را در این راه تقدیم کردند، لذا سربازان همچون کارکنان نیرو‌های مسلح، بسیجیان، جهاد‌گران و سایر نیرو‌های مردمی از قهرمانان ملی کشور محسوب می‌شوند و جا دارد همواره قدردان این ایثار و مجاهدت عزیزان سرباز باشیم.
 
او گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا هر روز سال روز سرباز است که این عبارت در مورد کمتر قشری از اقشار جامعه بیان شده است، لیکن روز دوم هفته دفاع مقدس روز سرباز و تجلیل دلاور‌مردی‌های این عزیزان است و همه سازمان‌ها، نیرو‌ها و یگان‌های نیرو‌های مسلح باید در این روز از مقام سربازان دلاور ۸ سال دفاع مقدس تجلیل کنند.
 
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، هر روز سال، روز سرباز است و باید برای بهبود وضعیت سربازی در کشور تلاش شود.
 
سردار کمالی ادامه داد: بهبود همه شاخصه‌های سربازی از قبیل بهبود نحوه خدمت، توانمند سازی و مهارت آموزی، زیست سربازان، رفتار با سربازان از سیاست ثابت و برنامه‌های در اولویت ستاد کل نیرو‌های مسلح است.
 
او بیان کرد: به همین مناسبت یاد و خاطره دلاور‌مردان سرباز جبهه‌های حق علیه باطل را گرامی می‌داریم.
 
انتهای پیام/

سربازی در ایران جهاد فی سبیل الله است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فیلسوف دنیا پرست
۲۲:۲۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
زمان سربازی خیلی زیاده.به گوش مسئولین برسونید.با کشورای دیگه مقایسه نکنید .دوره اموزشی بسه دیگه.بگذارید خدمت جوان ها به کشورشون مفید تر باشه. مثل امریه اما برای همه ی اقشار جامعه.
Iran (Islamic Republic of)
سربازان هیات علمی وزارت بهداشت
۱۹:۲۷ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
با سلام
لطفا سلام ما و ندای مظلومیت سربازان هیات علمی وزارت بهداشت را خدمت سردار کمالی برسانید.

بسمه تعالی

سردار موسی کمالی رئیس محترم اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح
با سلام ‌و صلوات بر محمد و ال محمد

با تقدیم احترام و آرزوی توفیق، به استحضار می رساند با توجه به بند ((ه)) نامه شماره 97393/12/1/2213 مورخه 08/09/1397 معاونت محترم نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح (به پیوست تقدیم می گردد) موضوع نحوه رسیدگی به وضعیت اعضاء هیات علمی سرباز، مبنی بر الزام سازمان آموزش دهنده به صدور کارت پایان خدمت اعضاء هیات علمی سرباز دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور حسب گواهی وزارت مربوطه، علیرغم مراجعات حضوری مستمر و مکاتبات فراوان، متاسفانه مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مسئولیت خود که صدور گواهی پایان دوره ضرورت (24 ماه) می باشد استنکاف نموده و موجب ایجاد مشکل جهت این نیروها گردیده است. به عرض می رساند وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری، حسب الامر نامه ستاد کل نیروهای مسلح، پس از 24 ماه گواهی مربوطه را به معاونت نیروی انسانی سپاه ارسال نموده و کارت پایان خدمت این نیروها را تحویل گرفته و پس از پایان تعهدات مربوطه به وزارت، به ایشان تحویل می دهد (روالی که سابقا در وزارت بهداشت نیز اجرا می شد). لذا اینجانبان امضا کنندگان این نامه، اعضاء هیات علمی سرباز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آن مقام محترم استدعا داریم به صلاحدید، جهت تذکر و اصلاح این روند در مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت اقدام نموده و موجبات حل این مشکل را فراهم نمایند. پیشاپیش از حسن نظر و همکاری آن مقام محترم کمال تشکر را

با تقدیم احترام

سربازان هیات علمی وزارت بهداشت (بیش از 70 نفر)