استاندار کربلا گفت: همه صاحبان مواکب در مسیر اربعین به تعلیمات مقام معظم رهبری پایبند هستند و برای عملی کردن آن‌ها تلاش می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عقیل الطریحی استاندار کربلا گفت: همه صاحبان مواکب در مسیر اربعین به تعلیمات مقام معظم رهبری پایبند هستند و ضمن تلاش برای عملی کردن آن‌ها به تهذیب نفس نیز می‌پردازند تا لیاقت خدمت در مسیر جاودان زیارت امام حسین (ع) را پیدا کنند.

او افزود: آیت‌الله خامنه‌ای با شعار حب الحسین یجمعنا به زیبایی تمام در این زمینه به پا خواسته‌اند و همگی می‌دانیم که امام حسین (ع) تنها مختص شیعیان نیست.


بیشتر بخوانید: الزام ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح


الطریحی تصریح کرد: رشد و پیشرفت مسیر اربعین به اندازه‌ای سریع بوده که توانسته خشم دشمنان را برانگیزد و خیل عظیم مشتاقان اباعبدالله الحسین (ع) را از سراسر دنیا به کربلا بکشاند.

استاندار کربلا بیان داشت: با فضل توجیهات و بصیرت‌افزایی مقام معظم رهبری تمام اقدامات اسرائیل، آمریکا و وهابیت که تلاش خود را برای گسترش نفاق و افکار منحط کردند با شکست مواجه شد و نتوانستند بین فرزندان یک مذهب واحد جدایی ایجاد کنند.

پیاده روی اربعین خار چشم دشمنان اسلام است

این مقام مسئول گفت: ملت ایران و عراق یکی است و انشالله پرچم اسلام را که امانتی در دست ما است با دست مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلیش رسانده و پیاده‌روی اربعین را تا آن زمان چونان خاری در چشم دشمنان خواهیم نشاند.

او افزود: زیارت اربعین برای مواسات با پیامبر (ص) و اهل‌بیت ایشان است چرا که هیچ مصیبت و اسارتی مانند آنچه امام حسین (ع) و اهل بیتش دیدند در طول تاریخ وجود ندارد و این حضور پرشور اربعین باید ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: محرم 98 ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.