مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: هفته دفاع مقدس، یادآور ایثار و استقامت مردان و شیرزنانی است که حماسه‌های ماندگاری را بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

مسعود شریعتی در پیام خود آورده است:

هفته دفاع مقدس، یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه‌های ماندگاری را بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

تاریخ ۸ ساله دفاع مقدس که پر از روایت عشق و ایثار و مقاومت است، روایت هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتی است که قله‌های سربلند ایثار، حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون خود سطر سطر تاریخ این دفاع از مرز و بوم اسلامی را نگاشته‌اند.

یادآوری آن روز‌ها و پاسداشت خاطره شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز یک وظیفه ملی است و باید فرهنگ شهادت و ایثار را ترویج کنیم و با الگوگیری از آن فرهنگ نجات بخش، نباید آن مجاهدت‌ها را فراموش کرد و با یادی از امام شهدا، با رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان می‌کنیم و عهد می‌بندیم همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، در جهت اعتلا و سربلندی کشورمان در همه عرصه‌ها تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی

هفته دفاع مقدس، یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیر زنان غیور ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.