پیشکسوت تیم پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس با گل علی علیپور استقلال را در دربی ۹۰ شکست می‌دهد.

محمود کلهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نودمین دربی پایتخت میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران عنوان کرد:  این دربی بدون تنش انجام می‌شود، چون هر دو تیم از سرمربیان خارجی بهره می‌برند و آن‌ها هم بی استرس برعکس مربیان داخلی می‌توانند برای این بازی آماده شوند، بنابراین همین امر کمک می‌کند تا تفکراتشان را بی دغدغه در زمین پیاده کنند.

پرسپولیس در دربی موفق‌تر است

وی افزود: فکر می‌کنم تیم فوتبال پرسپولیس تهران با توجه به اینکه کالدرون با دانش را در اختیار دارد و همچنین بازیکنان فصل پیش خود را حفظ کرده است می‌تواند در این بازی موفق باشد. آن سوی میدان هم تیم فوتبال استقلال نصف بیشتر بازیکنان را از دست داده است و از این امر باعث می‌شود تا نسبت به پرسپولیس ضعیف‌تر به نظر بیاید.

پرسپولیس دربی را با تک گل علیپور می‌برد/ امیدوارم سرمربی استقلال اخراج نشود


بیشتر بخوانید: لطیفی: استقلال شهرآورد را ببرد، شانس مسلم قهرمانی است


پرسپولیس دربی را با تک گل علیپور می‌برد

کلهر در خصوص پیش بینی اش از این بازی بیان کرد: پرسپولیس این بازی را با تک گل علی علیپور استقلال را از پیش روی بر می‌دارد. امیدوارم دربی پر گلی را شاهد باشیم و بازی اگر هم به تساوی کشیده می‌شود، با تعداد گل بالا باشد و  واقعا کیفیت لازم را داشته باشد.  

غیبت سید جلال کفه ترازو را به سمت استقلال تغییر می‌دهد

وی در خصوص غیبت سید جلال حسینی و شیخ دیاباته از تیم‌های پرسپولیس و استقلال در این بازی بیان کرد: دربی همیشه دربی است و حساسیت‌های خاص خود را داراست. حتی اگر بازیکنان کلیدی نباشند از حساسیت بازی کم نمی‌کند. اما غیبت سید جلال می‌تواند کفه ترازو را کمی تغییر دهد، چرا که او رهبر تیم است و نبود اش کمی شرایط را برای پرسپولیس سخت دنبال می‌کند. با این حال کنعانی زادگان در بخش دفاع مشکلی ندارد، اما سید جلال اگر بود پرسپولیس روان‌تر بازی می‌کرد.  

امیدوارم استراماچونی اخراج نشود 

پیشکسوت سابق باشگاه استقلال و پرسپولیس در مورد اخراج احتمالی استراماچونی سرمربی استقلال در صورت باخت در دربی اظهار کرد: امیدوارم استراماچونی اخراج نشود. بازیکنان استقلال تغییر کردند و این سرمربی تا نیم فصل طول می‌کشد تا تیم را بشناسد و تفکرات خود را پیاده کند.  

پرسپولیس دربی را با تک گل علیپور می‌برد/ امیدوارم سرمربی استقلال اخراج نشود

مرگ هوادار خردسال فاجعه فوتبال کشور بود

او همچنین در مورد مرگ یک هوادار خردسال به وسیله برخورد با گیت ورزشگاه عنوان کرد: خیلی اتفاق تلخ و ناگواری بود و مرگ این کودک برای ورزش ما یک فاجعه به حساب می‌آید. امیدوارم امنیت در ورزشگاه‌ها برقرار شود. مردمد ما عزیزترین عضو خانواده خود را به دربی می‌آورند و باید در این زمینه نظارت کافی صورت بگیرد.


بیشتر بخوانید: عبداللهی: مقصر نتایج اخیر استقلال، استراماچونی نیست


انتهای پیام/

اظهارات کلهر پیش از شهرآورد پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.