عضو شورای شهر تهران گفت: باید نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد و اجرای تبصره ۱۰ بودجه سال ۹۸ شهرداری هرچه زودتر مستقر شود.

کاظمی/// فراهانی خواستار استقرار نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران گفت: استقرار نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد امری ضروری است و برای تغییر در روند مالی شهری بیش از گذشته نیازمند توجه به بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، پایش و کنترل قیمت تمام شده خدمات هستیم.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه بی توجهی شهرداری در اجرای این تکلیف قانونی با گذشت ۶ ماه از سال مشروط و غیرقابل انکار است، اظهار کرد: شهرداری در تبصره ۱۰ بودجه سال ۹۸ مکلف است به برخی از بند‌ها توجه کند.

او خاطرنشان کرد: بند یک این موضوع تأکید می‌کند که در اجرای بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد تمامی واحد‌های اجرایی اعم از معاونت‌ها، مناطق و شرکت‌ها مکلف هستند که در سال ۹۸ نسبت به تکمیل و استقرار کامل سامانه حسابداری قیمت تمام شده اقدام کنند.


بیشتر بخوانید: درآمد ۹ هزار میلیارد تومانی شهرداری‌ها از محل ساخت و ساز ساختمانی


فراهانی تصریح کرد: دستورالعمل اجرایی اداره واحد‌ها از طریق تفاهم نامه عملکردی شامل نحوه نظارت عملیاتی، شاخص‌های عملکرد و سایر موارد حداکثر تا پایان خرداد توسط شهرداری تهران تهیه و به تصویب شورا خواهد رسید.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: بر همین اساس درباره لزوم استقرار نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد و اجرای تبصره ۱۰ بودجه ۹۸ شهرداری به شهرداری تذکر می‌دهم.

انتهای پیام/

ضرورت استقرار سامانه حسابداری قیمت تمام شده در تمام معاونت‌های شهرداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.