رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تصمیم ترامپ درباره فروش سلاح و اعزام نیرو به عربستان و امارات را دور زدن کنگره عنوان کرده و گفت ترامپ چشم خود را بر روی خشونت عربستان علیه یمنی‌های بی‌گناه بسته است.

پلوسی: آمریکا نمی‌تواند وحشیگری و خونریزی بیشتری راه بیندازدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد: «طرح دونالد ترامپ برای تسریع در تحویل تجهیزات نظامی به عربستان سعودی و امارات و استقرار نیرو‌های آمریکایی بیشتر در منطقه، جدیدترین اقدام بسیار بد دولت ترامپ برای دور زدن هر دو حزب و خواست کنگره اعم از مجلس نمایندگان و سنا به شمار می‌آید.»

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: «ترامپ چشم خود را بر روی خشونت مداوم عربستان سعودی علیه یمنی‌های بی‌گناه و همچنین قتل هولناک جمال خاشقجی می‌بندد.»

پلوسی گفت: «آمریکا نمی‌تواند وحشیگری بیشتر و خونریزی راه بیندازد. این اقدامات غیرقابل قبول باعث به صدا در آمدن زنگ خطر شده اند.» 

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا افزود: «آمریکایی‌ها از جنگ خسته شده اند و هیچ علاقه‌ای به ورود به درگیری دیگری در خاورمیانه، به ویژه به نیابت از عربستان ندارند. ترامپ امنیت ما را تضعیف می‌کند و جان سربازان ما را به خطر می‌اندازد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۴۲ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
سرکار خانم نانسی پلوسی: نه تنها جان سربازان تان بخطر میافتد بلکه منافع ناشی از دوشیدن شیر گاوهای شیرده شما نیز بخطر خواهد افتاد؟ راستی این نفت و گاز برای آمریکا و اروپا چقدر اولویت دارد که جان سربازان آمریکائی مهم است اما اینهمه یمنی -سودانی - اماراتی - و عربستانی که برای تامین منافع بیشتر شما به خاک و خون کشیده شدند جانشان اهمیتی ندارد؟! جان اینهمه کودک و مادر یمنی که با انواع تهدیداتی چون بمباران و محاصره داروئی و غذائی و بیماریهای واگیردار ناشی از جنگ تحمیل شده بر ملت مظلوم یمن هیچ اهمیتی ندارد؟! ولی جان سربازان آمریکائی اهمیت دارد؟؟؟؟؟......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
این همه هیاهو برای همین بود:تسریع در تحویل تجهیزات نظامی به عربستان سعودی و امارات و استقرار نیرو‌های آمریکایی بیشتر در منطقه،
آخرین اخبار