فرماندار روانسر با اشاره به آغاز پرداخت خسارات سیل واحد‌های مسکونی در این شهرستان، گفت : سیل فروردین‌ماه سال‌جاری بیش از ۴۵۲میلیارد ریال به بخش‌های مختلف این شهرستان خسارت وارد کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سعدی مصطفی‌زاده فرماندار روانسر خسارت‌های ناشی از سیل در شهرستان روانسر را قابل توجه دانست و گفت : جبران خسارت‌های منازل مسکونی در اولویت است و در این خصوص بنیاد مسکن پیگیری می‌کند.

او گفت : در راستای جبران خسارت‌های کشاورزان نیز جهاد کشاورزی پرونده‌ها را تنظیم و به بانک عامل ارسال کرده است.

مصطفی‌زاده با تاکید بر شتاب بخشیدن در پرداخت تسهیلات بانکی خسارت‌دیدگان ناشی از سیل، گفت: دولت برای حمایت از خسارت‌دیدگان عزم خود را جزم کرده و با تمام توان برای انجام این کار اقدام خواهد کرد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان روانسر گفت: صاحبان ۵۹واحد مسکونی روستایی به بانک‌های عامل معرفی شده که تاکنون ۳۰نفر از آنان انعقاد قرارداد انجام داده و تسهیلات ۴۰۰میلیون ریالی دریافت کرده‌اند.

عزیزی افزود: برای واحد‌های احداثی شهری نیز خسارت‌دیدگان تسهیلات ۵۰۰میلیون ریالی خود را از بانک‌های عامل دریافت کرده‌اند.

او با بیان اینکه واحد‌های تعمیری نیز تسهیلات ۱۰۰میلیون ریال دریافت خواهند کرد، افزود: ۳۵ واحد شهری و روستایی این شهرستان نیز که از نوع تعمیری هستند به بانک‌ها معرفی و ۵۰مورد آن انعقاد قرار داد انجام داده‌اند.

او افزود: برای تسهیلات معیشتی نیز ۳۵نفر از مالکان واحد‌های مسکونی شهری و روستایی به بانک معرفی شده‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی روانسر گفت: ۲هزار و ۲۱۰قطعه املاک کشاورزی که بر اثر سیل فروردین‌ماه دچار خسارت شده‌اند توسط کارشناسان این اداره بازدید و ارزیابی شده است.

سیامک الیاس‌پور افزود: برای پرداخت خسارت به بخش کشاورزی، یک هزار و ۸۶فقره در سامانه سجاد ثبت شده است و پرونده‌ها نیز برای پرداخت تسهیلات به بانک عامل ارسال شده است.

 

 

انتهای پیام/د

جبران خسارت‌های منازل مسکونی

 

برچسب ها: مسکن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.