امیر رهنما گفت: تیم دامغان در رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد استان سمنان با کسب ۱۹۰ امتیاز جایگاه نخست را بدست آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، امیر رهنما رئیس هیات کشتی استان سمنان گفت : این مسابقات روز‌های ۲۸ و ۲۹ شهریور به میزبانی سالن دانشگاه علمی کاربردی رسول اکرم (ص) دامغان برگزار شد که در پایان رقابت ها، پس از دامغان تیم‌های مهدیشهر، گرمسار و سمنان با کسب ۱۷۱، ۱۴۹ و ۱۳۳ امتیاز دوم تا چهارم شدند.

او افزود : در وزن ۵۷ کیلوگرم این رقابت ها، امیرعلی جلالی از دامغان، احمدرضا خلیلی از سمنان و مراد دشتبانی از مهدیشهر به ترتیب اول تا سوم شدند.

رهنما اظهار داشت: در وزن ۶۱کیلوگرم این مسابقات، محمد سراج از سمنان، سیدمحمد محمودی از دامغان و علی بوربور از گرمسار جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیات کشتی استان سمنان خاطر نشان کرد: در وزن ۶۵ کیلوگرم پیام بذری از سمنان امین قائمی از شاهرود و حسین عباسی از دامغان به ترتیب حائز عناوین برتر شدند.

رهنما گفت: در وزن ۷۰کیلوگرم هم قاسم عبدی از سرخه و سیدمجتبی حیدریه از مهدیشهر اول و دوم شدند و رضا زندی و محمد نبی زاده به صورت مشترک سوم عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

در باره نتایج وزن ۷۵ کیلوگرم هم گفت: علی بهارستانی، امید سراوان و محمدرضا کوچکی اول تا سوم، ودر وزن ۸۶کیلوگرم سید سعید عبادی، مسعود باقری پور و عرفان طاهر نژاد عناوین برتر را بدست آوردند.

رهنما اضافه کرد: منوچهر خالقی، مجید گرزالدین و حسین سالاروند در وزن ۹۲ کیلوگرم این رقابت‌ها اول تا سوم شدند و در وزن ۹۷ کیلوگرم هم سعید علایی، ابوالفضل کلانژاد و سیاوش جهان آرا مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. 

او اضافه کرد: یاسر نوروزی، مظفر فتحعلیان و حمیدرضا مغانی برندگان وزن ۱۲۵کیلوگرم شدند.

انتهای پیام/ح

رقابت‌های کشتی با شرکت ۱۲۰ کشتی گیر در ۱۰ وزن برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار