در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس یک هزار و ۶۵۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بیژن بهرامی معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق اداره کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس یک هزار و ۶۵۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در استان انجام شد.

او با بیان اینکه تا کنون برای ۲۴ متخلف پرونده تشکیل شده است افزود: در این طرح ۷۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال تخلف کشف شد که بیشترین تخلفات در زمینه درج نشدن قیمت و گرانفروشی است.

بهرامی اضافه کرد: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با هدف نظارت بر بازار نوشت‌افزار، کیف و کفش و سایر کالا‌های مورد نیاز دانش‌آموزان تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

او گفت: در این طرح، ۴۰ گروه بازرسی هر گونه تخلف مربوط به گرانفروشی، فروش اجباری نوشت افزار توسط کتابفروشی‌های توزیع کننده کتاب، صادرنشدن فاکتور و فروش نوشت‌افزار تقلبی و قاچاق و لباس فرم مدارس را شناسایی و به آن رسیدگی می‌کنند.

بهرامی از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف همچون گران فروشی و درج نکردن قیمت موارد را به سامانه تلفنی ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کنند.

انتهای پیام/ف

فعالیت ۴۰ گروه بازرسی در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار