انتظار خیر: هوادارانی که بلیت ندارند اصلا به ورزشگاه مراجعه نکنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر انتظار خیر مدیر پروژه گیت‌های ورزشگاه آزادی در خصوص تعداد بلیت‌های فروخته شده برای نودمین شهرآورد پایتخت، اظهار داشت: تا دیشب حدود ۴۷ هزار و هشتصد بلیت به فروش رسید و پیشبینی ما این است که این تعداد تا آخر ظهر امروز به ۵۷ هزار بلیت برسد. بر اساس تصمیمی که گرفته شده برای بازی دربی تنها ۵۷ هزار بلیت به فروش می‌رسد.

مدیر پروژه گیت های ورزشگاه آزادی در پاسخ به این سوال که سهم هواداران ۲ تیم از تعداد بلیت‌های فروخته شده چه مقدار بوده است، پاسخ داد: از ابتدای بلیت فروشی تاکنون هواداران پرسپولیس حدود ۱۸۰۰ بلیت بیشتر از هواداران استقلال خریداری کرده اند.


بیشتر بخوانید: بنیادی فر داور دربی ۹۰ شد


انتظار خیر در خصوص نگرانی‌هایی که بابت ازدحام هواداران در مقابل گیت‌های ورزشگاه وجود دارد گفت: در بازی اول چنین اتفاقی افتاد و به گیت‌ها فشار وارد شد. البته این گیت‌ها سیستم ایمنی دارد و هنگامی که به آن فشار زیادی وارد شود، خود به خود خاموش می‌شود که این مسئله از ایجاد خطر برای هواداران جلوگیری می کند. مسئولان ورزشگاه آزادی و نیروی انتظامی تمهیدات خاصی برای عبور و مرور هواداران در نظر گرفته اند تا چنین اتفاقی دیگر تکرار نشود. از طرف دیگر تماشاگران تیم‌ها نیز با این سیستم آشنا شدند.  در بازی اول مسئولان اجرایی تجربه کافی نداشتند و هواداران هم با این گیت‌ها آشنایی نداشتند و تجربه اولشان بود، اما در ۲ بازی گذشته مشخص شد که این سیستم رفته رفته در حال جا افتادن است و تماشاگران هم قوانین مربوط به عبور از این گیت‌ها را به خوبی رعایت می‌کنند.


بیشتر بخوانید: زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و پرسپولیس اعلام شد


او در پایان افزود: از هواداران می‌خواهم برای تماشای این بازی حتما بلیت تهیه کنند و  پرینت بلیت و کارت ملی شان را همراه خود بیاورند. کسانی هم که بلیت نگرفتند اصلا به ورزشگاه مراجعه نکنند. یکی از مشکلاتی که برای اشخاص دارای بلیت به وجود می‌آید حضور کسانی است که بلیت تهیه نکردند. همچنین برخی از هواداران با این ذهنیت که بلیت را در ورزشگاه تهیه می‌کنند از شهرستان می‌آیند و اجازه ورود پیدا نمی‌کنند؛ بنابراین از همه عزیزانی که قصد دارند دربی را در ورزشگاه ببینند می‌خواهم در این فرصت باقی مانده برای خرید بلیت اینترنتی اقدام کنند.

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از شهرآورد پایتخت

برچسب ها: اخبار ورزشی ، دربی 90
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار