رزمی کاران گیلانی با کسب ۷ مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی نیوفول کنتاکت کشور خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جعفر رفعتی، دبیر هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی نیوفول کنتاکت کشور ویژه آقایان که به مدت ۲ روز در استان یزد برگزار شد، رزمی کاران گیلانی با کسب ۷ مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی نیوفول کنتاکت کشور خوش درخشیدند.

او، با اشاره به اینکه تیم گیلان با ۹ورزشکار در این رقابت رزمی حضور داشت، افزود: رزمی کاران در استایل سوپرسیف و لوکیک در ۵ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با حریفان خود رقابت کردند.

دبیر هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: این رویداد کشوری که با حضور ۱۸۰ ورزشکار در شهرستان اشکذر یزد برگزار شد، تیم منتخب گیلان موفق به کسب ۴ مدال طلا و ۳ مدال برنز شد و توانست مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.

جعفر رفعتی، با بیان اینکه این رویداد ورزشی، برای رقابت انتخابی مسابقات آسیایی قزاقستان بوده، افزود: از گیلان حسین دلیر ثابت، محمدرضا علیپور، مبین نبات پور، امیر حسین مهدی موفق به کسب مدال طلا شدند و فرشید نوری، امیرحسین لطیفی و مهدی علی نیا مدال برنز این رقابت‌ها را به دست آوردند.

دبیر هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: تیم میزبان مقام قهرمانی و تیم کرمانشاه نایب قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کردند.

او تصریح کرد: حسین دلیر ثابت که مدال طلای این رقابت‌ها را به دست آورد مربیگری و سرپرستی تیم منتخب گیلان را نیز بر عهده داشت.

 

انتهای پیام/م.ع

موفقیت درخشش نمایندگان گیلان در مسابقات قهرمانی نیوفول کنتاکت کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.