پارس جنوبی جم امروز در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال میزبان سایپاست و شاهین شهرداری بوشهر نیز مهمان نساجی مازندران است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، درهفته چهارم لیگ برتر فوتبال، پارس جنوبی جم که با دو امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول است از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف مهمان خود سایپا می‌رود که با هفت امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

سرمربی پارس جنوبی جم دیروز در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا گفت: امیدوارم دومین میزبانی ما در این فصل، مثل نخستین میزبانی ما خوب باشد و همان طور که هواداران و مردم جم از عملکرد ما در بازی با ذوب آهن رضایت داشتند و امیدوارم همین اتفاق در برابر بازی مقابل سایپا هم رخ دهد.

پارس میزبان سایپا و شاهین مهمان نساجی است

فراز کمالوند ادامه داد: سایپا نشان داده تیم تهاجمی و رو به جلویی است؛ همین اتفاق نوید مسابقه‌ای خوب و جذاب را می‌دهد؛ نسبت به بازی‌های قبل دستمان بازتر است و بیشتر بازیکنان را دراختیار داریم؛ سعی می‌کنیم به یاری خدا و حمایت هواداران سه امتیاز را برابر سایپا بگیریم.

او درباره قضاوت داوران در بازی‌های پارس جنوبی هم گفت: سعی کردیم از مجاری قانونی اقدام کنیم و به جامعه داوری احترام بگذاریم؛ داوران قشر زحمتکش و عادلی هستند؛ اگر اشتباهی می‌شود، سهوی است؛ برای حمایت از داوری، همه تیم‌ها باید قانونمند جلو بروند و اعتراض به داوری درست نیست؛ نه خودم به این کار علاقه‌ای دارم و نه به تیمم چنین اجازه‌ای را می‌دهم.

سرمربی پارس جنوبی جم که سرمربی تیم ملی فوتبال تماشاگر بازی تیمش مقابل گل گهر بوده، امیدوار است، در آینده چند شاگرد ملی پوش داشته باشد، زیرا معتقد است که سه، چهار بازیکن شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند.

تماشاگران نساجی جو وحشتناکی در ورزشگاه ایجاد می‌کنند

اما، شاهین شهرداری بوشهر دیگر نماینده استان در لیگ برتر فوتبال نیز امروز مهمان مازنی‌هاست و از ساعت ۱۹:۳۰ در برابر نساجی مازندران به میدان خواهد رفت.

شاهین با یک امتیاز در قعر جدول لیگ است و نساجی با ۴ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر که این تیم را از دسته یک به لیگ برتر آورده، امیدوار است با دست پر از قائمشهر بازگردد.

عبدالله ویسی که از سه بازی گذشته فقط یک امتیاز به دست آورده و تحت فشار است، در نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی مازندران، این دیدار را سخت و مهم خواند و گفت: نساجی در هفته‌های گذشته نشان داده تیم خوبی است از سوی دیگر تماشاگرانش هم تیم ویژه‌ای هستند.

پارس میزبان سایپا و شاهین مهمان نساجی است

او شرایط تیمش را به نسبت بد خواند، اما ابراز امیدواری کرد که بازی خوبی داشته باشند و قائمشهر را با دست پر ترک کنند.

ویسی، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را با ورزشگاه‌های اروپایی مقایسه کرد و افزود: تماشاگران نساجی جو بسیار وحشتناکی را در این ورزشگاه ایجاد می‌کنند، اما تیم ما هم این جو را دیده و ما هم تماشاگران پرشوری داریم. امیدوارم این جو بر بازیکنان ما تأثیر منفی نداشته باشد.

او که تیمش در بازی گذشته به علت اشتباه داوری گل تساوی را دریافت کرد، درباره داوری در لیگ برتر گفت: داوری در هفته گذشته بر روی تیم ما اثر گذاشت، کرنر اشتباهی به ضرر ما گرفتند که همان توپ وارد دروازه ما شد. دست کمیته داوران درد نکند، چینش خوبی دارند.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر دوباره با انتقاد از توپ‌های این فصل لیگ برتر بیان کرد: درخصوص توپ‌ها شاید فکر می‌کردیم اشتباه می‌کنیم، اما دو روز پیش در تمرین، توپ به حالت بیضی درآمد و نخ‌هایش باز شد؛ توپ و زمین مسابقه تأثیر بسزایی بر روی کیفیت بازی دارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.